منع ورود دونالد ترامپ به رستورانت نوبو

© AFP 2023 / Tiziana Fabiمنع ورود دونالد ترامپ به رستورانت نوبو
منع ورود دونالد ترامپ به رستورانت نوبو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه دیلی میل به تازگی اعلام کرد ورود دونالد ترامپ به رستورانت‌ "نوبو" ممنوع شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هالیوود ریپورتر، دیلی میل گزارش کرده بود که رابرت دنیرو مالک هوتل نوبو گفته است اهمیتی به این که ترامپ از چه چیزی خوشش بیاید نمی‌دهد و اگر وقتی او در رستورانت است ترامپ وارد شود، حتماً بیرون می‌رود.

منع استفاده از تلفون‌های شخصی در کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان
منع استفاده از تلفون‌های شخصی در کاخ سفید

این نشریه در ادامه نوشته بود دنیرو گفته است از ورود او به داخل رستورانت‌اش جلوگیری خواهد کرد و این در حالی است که ترامپ بارها در رستورانت هوتل وی غذا خورده است.
با این حال شریک دنیرو یعنی نوبویوکی سرآشپز مشهور جاپانی گفته است این حرف صحت ندارد و با وجود این که در رسانه‌های دیگر نیز به نقل از دیلی میل این خبر منتشر شده، کسی از ورود به این رستورانت‌ها منع نشده است.
مجموعه رستوران‌های "نوبو" در چندین نقطه امریکا و جهان شعبه دارند و گفته شده شعبه آن در لس‌آنجلس یک بار مانع ورود تام کروز شد چون پر بود و جای خالی نداشت. گفته شده از جرمی پیوِن بازیگر هم خواسته شده دیگر پا به این رستوارنت نگذارد چون او یک بار در حالی که جا رزرو نکرده بود با 12 نفر قصد ورود به رستورانت داشت و وقتی ورود او ممکن نشد با مدیر رستوانت خیلی بد برخورد کرد.
دنیرو همواره به ترامپ اعتراض کرده که جدیدترین آنها در مراسمی برای جمع‌آوری کمک مالی بوده و دنیرو گفته بود: او یک دیوانه است. او هیچ حسی از انسانیت یا شفقت در وجودش ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала