ارث سه میلیون یورویی نخست وزیر اسبق ایتالیا از سکرتر اش

© AP Photo / Antonio Calanniارث سه میلیون یورویی نخست وزیر اسبق ایتالیا از سکرتر اش
ارث سه میلیون یورویی نخست وزیر اسبق ایتالیا از سکرتر اش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سلویو برلوسکونی، نخست وزیر اسبق ایتالیا از خانمی که هنگام نخست وزیری اش سکرتر وی بود به مبلغ سه میلیون یورو ارث به‌دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جمله Stampa، ضمن این مطلب گزارش شده است که سکرتر نخست وزیر اسبق ایتالیا، آنا 88 ساله، بیست روز پیش از دنیا رفت. او هیچ کودکی و همچنان شوهر نداشت، بنابراین آنا صاحب سه خانه‌های بزرگ و صاحب دو حساب بانکی بود پیش از این که او از دنیا رود با وکیل‌اش به تماس شد و تمام اختیار را برای برلوسکونی که سابق با او کار می‌کرد گذاشت.

زن ایتالیایی جهت صرف شام مادر بزرگ خود با برلوسکونی 70 هزار یورو پرداخت نمود - اسپوتنیک افغانستان
زن ایتالیایی جهت صرف شام مادر بزرگ خود با برلوسکونی 70 هزار یورو پرداخت نمود

آندریا فراری وکیل آنا گفت: "چندی پیش آنا برایم زنگ زد و از من خواست تا یک عهد دست نوشته را به نفع نخست وزیر اسبق ایتالیا آماده کنم و گفت که تمام چیزهایکه مربوط من می‌شود را در اختیار برلوسکونی بگذارم".
سیلویو برلوسکونی: سیاستمدار و سرمایه‌دار ایتالیایی است. او دومین نخست‌وزیر ایتالیا به جهت مدت باقی ماندن در سمت نخست وزیری است. وی در سه دوره این سمت را در سال‌های 1995-1995، 2001-2006 و از 2008-2011 به عهده داشته‌است.
وی ریاست حزب "به‌پیش ایتالیا" را بر عهده دارد. همچنان مالک سابق باشگاه میلان و ثروتمندترین شخصیت سیاسی جهان نیز محسوب می‌شود.
طبق فهرست تهیه شده توسط مجله فوربز در مارس 2017 او با سرمایه 7 میلیارد دالری، پنجمین ثروتمند ایتالیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала