برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده انگلیس در سایه اقدامات شدید امنیتی + ویدئو

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasبرگزاری مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده انگلیس در سایه اقدامات شدید امنیتی + ویدئو
برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده انگلیس در سایه اقدامات شدید امنیتی + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ازدواج شاهزاده "هری" در سایه نگرانی‌های شدید امنیتی و اقدامات ویژه برگزار می‌شود.ملکه الیزابت به شاهزاده هری و عروس خانواده لقب دوک و دوشس ساکس را اعطا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم ازدواج سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل هم اکنون در کلیسای سنت جورج قلعه وینزدور در میان خیل عظیم جمعیت در حال برگزاری است.
مراسم ازدواج شاهزاده "هری"نواسه"الیزابت دوم" ملکه انگلیس در سایه نگرانی های شدید امنیتی و با اجرای محدودیت ها و اقدامات ویژه برای تامین امنیت برگزار می شود.
ساعاتی پیش از برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده هری، نوه ملکه الیزابت دوم با مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی علام شد سه هزار نیروی پلیس و امنیتی همراه با پلیس‌های لباس شخصی و نیز تک‌تیراندازها در ساختمان‌های اطراف محل برگزای این مراسم مستقر شده‌اند و اوضاع امنیتی را زیر نظر دارند. 

رسانه ها در انگلیس اعلام کردند 30 میلیون پوند برای تامین امنیت این مراسم ازدواج سلطنتی از جیب مالیات دهندگان هزینه شده است.
ملکه الیزابت امروز به شاهزاده هری و همسرش لقب دوک و دوشس ساسکس را اعطا کرد و این لقب جدید این دو نفر محسوب می‌شود. اعطای این مقام در واقع دادن لقب بالاترین مقام سلطنتی در بریتانیا محسوب می‌شود و پیش از او تنها یک نفر موفق به دریافت مقام دوک ساسکس شده بود.  

طبق آیین سنتی ملکه می‌تواند همزمان چند مقام را به شاهزاده اعطا کند. به عنوان مثال زمانی که برادر شاهزاده هری به نام شاهزاده ویلیام با کیت میدلتون ازدواج کرد ملکه به آنها لقب دوک و دوشس کمبریج را اعطا کرد. او همچنین یک مقام دیگر به نام ارل استراترن و نیز بارون کاریک فرگوس را به او اعطا کرد.
این مراسم در ساعت 12 به وقت محلی برگزار می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала