ناتو توانایی‌هایش برای مهارکردن روسیه را به نمایش می‌گذارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ناتو توانایی‌هایش برای مهارکردن روسیه را به نمایش می‌گذارد
ناتو توانایی‌هایش برای مهارکردن روسیه را به نمایش می‌گذارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رزمایش نظامی ناتو که با اشتراک حدود ۴۰ هزار نظامی در خزان سال جاری برگزار خواهد شد، توانایی‌های ناتو برای مهارکردن روسیه را به نمایش خواهد می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال کرتیس اسکاپاروتی، فرمانده نیروهای متحد ناتو در اروپا گفته است که رزمایش نظامی ناتو (Trident Juncture 2018) که با اشتراک حدود ۴۰ هزار نظامی در خزان سال جاری برگزار خواهد شد، نشان‌دهنده توانایی‌های ناتو برای مهارکردن روسیه می‌باشد.

اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف ناتو به احیای قدرت نظامی روسیه

این جنرال امریکایی در پایان نشست کمیته فرماندهان ستادهای ناتو در بروکسل به خبرنگاران گفت: "این پیام مرتبط با مهارکردن است… در این تمرینات بر ماموریت‌های دفاعی تمرکز خواهد شد".

جنرال دینی میورسیه، فرمانده ناتو در امور انتقال نیز خاطر نشان ساخته است که "این رزمایش همچنان نشان‌دهنده وحدت ما و فرصت‌های همکاری با شرکای‌ما، خواهد بود".

با این حال رئیس کمیته نظامی ناتو، جنرال پیوتر پاول گفته است که این رزمایش مطابق با نورم و استندرد  در چوکات روند ون، برگزار خواهد شد.

در آغاز ماه مارچ، جنرال روبرت نلر، فرمانده نیروهای بحری ایالات متحده امریکا اعلام نموده بود که کشورهای ناتو در اکتوبر سال ۲۰۱۸ تمرینات گسترده نظامی را در سرحدات روسیه با اشتراک ۴۵ هزار نظامی، برگزار خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала