عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان
عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه «Estadao»، چاپ برازیل طی مقاله جزئیات جالب راجع به اینکه، روسان معمولاً در خانه و محلات اجتماعی چگونه عمل میکنند، بیان کرده است.

یکی از سوالات عمده که به ارتباط روسان بوجود می آید، به شیوه برخورد آنها مربوط میگردد. آنها چه سان اند؟ دوستانه یا لجوج؟ آنها با توریستان چگونه برخورد میکنند؟ آیا آنها محافل شب نشینی را دوست دارند یا نه، یا آنها به وقت گذرانی در خانه ترجیح میدهند؟ محتاط اند یا بی پروا؟

واضح است که همه را یکسان تعریف نمودن درست نیست. ولی روسان بطور کل بسیار دقیق و مهربان اند. در چنین شهرهای بزرگ، مانند مسکو، آنها ابتدا شاید تا حدی جمود معلوم شوند، اما این تصور زودگذر است و باید کمی با آنها معاشرت نمود. در سانکت پتیربورگ که در بین سیاحین از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد، برقرارنمودن تماس هنوز هم ساده تر است، به خاطری که بسیاری ها به زبان انگلیسی صحبت میکنند. در هردو پایتخت به کمک با شما، باوجود مانع ممکن لسانی، آماده اند.

© AP Photo / Elena Ignatyevaعنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان
عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان - اسپوتنیک افغانستان
عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان

در مناسبات شخصی بیشتر محتاط اند، ولی ضمیمه برای آشنایی مانند Tinder در اینجا به حد کافی وسیع استفاده میشود. راستی باید بسیار محتاط بود: کسانی مغرض هم وجود دارند. باید گفت که روسیه — کشور عاشقان است: در میترو اکثراً مردان را با دسته گل میتوان دید.

روسیه جامعه سنتگرا است و حکومت همیشه قوانین را تصویب میکند که عنعنات مذهبی و سنتی جامعه را مدنظر میگیرند.

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان
عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان - اسپوتنیک افغانستان
عنعنات و ویژه گی های اجتماعی روسان

یک موضوع جالب دیگر به زباله ها مربوط میگردد: اگرچه در خیابان های شهرهای روسیه شما تعداد زیادی زباله دانی ها را نمی بینید، ولی خیابان های شهرهای مسکو و سانکت پتیربورگ بسیار پاک اند. روسان همچنان عادت کرده که هنگام ورود به آپارتمان پایزار را میکشند، تا کثافات کوچه را به خانه منتقل نه سازند. ولی موترها اکثراً تمیز معلوم نمی شوند.

چون صحبت راجع به موترها مطرح شد، پس در انتیرنیت میتوان ویدیوهای عجیب راجع به این مشاهده کرد که روسان در جاده ها هنگام رانندگی چگونه عمل میکنند. یک عده واقعاً برخورد بسیار خشن میکنند و این حقیقت است. ولی، از جانب دیگر، شما نباید نگران باشید، وقتیکه شما از جاده در راه پیاده رو میگذرید: حتی زمانیکه اشاره ترافیکی هم وجود نداشته باشد، رانندگان در برابر علامت پیاده رو توقف میکنند و در این باره حتی نباید از آنها خواهش کنید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала