ریل ضدمرمی، تشناب سیار و آشپز شخصی؛ شرایط غیرعادی سفرهای خارجی کیم

© Photo / KCNAریل ضدمرمی، تشناب سیار و آشپز شخصی؛ شرایط غیرعادی سفرهای خارجی کیم
ریل ضدمرمی، تشناب سیار و آشپز شخصی؛ شرایط غیرعادی سفرهای خارجی کیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظاهرشدن چندین بار کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در میدان جهانی، عادات و شرایط غیرمعمولی وی که در سفرهای خارجی تطبیق می‌شوند را آشکار ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اندیپندنت (The Independent) به ویژگی‌های غیرمعمولی کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در سفرهای خارجی اش، توجه نموده و گزارشی در این مورد تهیه نموده است.

علاوه بر موارد دیگر، "اسکورت انسانی" کیم جونگ اون بیشتر توجه این نشریه را جلب نموده است. هنگامی‌که رهبر کوریای شمالی برای مذاکرات با مون چه‌ان، رئیس جمهور کوریای جنوبی می‌رفت، موتر وی را گروه ۱۲ نفری محافظین‌اش احاطه نموده بودند و در کنار موتر در حال حرکت کیم جونگ اون، می‌دویدند.

اسکورت عجیب رهبر کوریای شمالی + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
اسکورت عجیب رهبر کوریای شمالی + ویدیو

همچنان گفته شده است که کیم جونگ اون سفر در ریل ضد مرمی آهسته‌رو را نسبت به سفر در طیارهٔ شخصی، ترجیح می‌دهد. رهبر کوریای شمالی در سفر هایش از سه ریل (قطار) استفاده می‌کند: یکی برای امنیت، یکی برای محافظین شخصی و یکی برای خودش.

نخستین سفر خارجی کیم جونگ اون به‌عنوان رهبر کوریای شمالی که در ماه مارچ سال جاری به چین صورت گرفت، بسیار به‌طور مخفیانه انجام شد که تنها پس از ختم این سفر، اطلاعات درمورد آن فاش شد.

این نشریه همچنان نوشته است که رهبر کوریای شمالی از تشناب‌های عمومی استفاده نمی‌کند و همیشه تشناب شخصی وی همراهش سفر می‌کند. لی یون هن، کارمند اسبق سازمان امنیتی کوریای شمالی گفته است: "مدفوع رهبر حامل اطلاعات درمورد صحت وی می‌باشد و آنرا نباید به‌حال خودش رها کرد".

در ملاقات با رئیس جمهور کوریای جنوبی، کیم جونگ اون آشپز شخصی‌اش را یکجا با موتر پخت و پز آش، باخود گرفته بود تا آشپز شخصی‌اش برایش آش تازهٔ گندمی بپزد.

تشناب شخصی کیم جونگ اون در سال ۲۰۱۵ ساخته شده بود. چنانکه گزارش شده است، این تشناب‌ها نه تنها در ریل شخصی کیم جونگ اون نصب و جابجا شده، بلکه در موترهای مخصوصی که برای سفر به مناطق کوهی که در هوای برفی شدید نیز قابل استفاده می‌باشند، نیز نصب و جابجا شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала