دستیار خامنه ای ایالات متحده را متهم به انتقال داعشیان به افغانستان کرد

© Flickr / Global Panoramaدستیار خامنه ای ایالات متحده را متهم به انتقال داعشیان به افغانستان کرد
دستیار خامنه ای ایالات متحده را متهم به انتقال داعشیان به افغانستان کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دستیار و مشاور فرمانده کل قوای ایران گفت: مقام های امریکایی خودشان به ایجاد داعش اذعان داشتند و ما امروز مدارکی داریم که آنها در حال انتقال داعش به افغانستان هستند.

کرزی - اسپوتنیک افغانستان
در موجودیت امریکا داعش در افغانستان نفوذ کرده است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور آیت الله خامنه ای صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی طی سخنانی اظهار داشت: اوایل پیروزی انقلاب ما از حیله دشمنان غفلت کردیم. اعتقاد من این است که دشمنان ما عواملی همچون گودرزی رئیس گروهک فرقان را برای ترور شخصیت‌های انقلاب اجیر کردند و  اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی هم مؤید این موضوع است.

وی افزود: چه کسی قبول می‌کند که اسرائیل پشت سر ترور دانشمندان هسته‌ای ما نباشد، ضمن اینکه شیوه ترور این دانشمندان و بمب‌های به کار رفته در ترور این شهدا، کاری بسیار حرفه‌ای بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران تجربه به دست آمده در دفاع مقدس را برای مقابله با تروریست‌های تکفیری در اختیار ملت‌های عراق و سوریه قرار داد و به همین جهت آنها توانستند در مقابل تکفیری‌ها مقاومت کنند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: امروز سعودی‌ها سه سال است که مردم مظلوم یمن را محاصره کردند و مجامع بین‌المللی هم در مقابل این جنایت آنها سکوت کرده‌اند. پیروزی‌هایی که در سایه فرهنگ جهاد و مقاومت و حفاظت از منافع ملی حاصل شده است، ملت ما را مقتدر کرده و ما امروز با اقتدار کشورمان را مدیریت می‌کنیم. 

دستیار و مشاور فرمانده کل قوای ایران با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران از بین رفتنی نیست، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تامین امنیت خود، امنیت غرب آسیا را نیز تامین کرده است؛ این امریکاست که منطقه را به آتش کشیده و حضور آنها در منطقه موجب ناامنی است. 

وی تصریح کرد: مقام های امریکایی خودشان به ایجاد داعش اذعان داشتند و ما امروز مدارکی داریم که آنها در حال انتقال داعش به افغانستان هستند. اگر امروز ترامپ مسائلی را درباره برجام بیان می‌کند به خاطر شکست‌هایی است که از ایران در منطقه خورده است. 

سرلشکر صفوی با بیان اینکه ملت ایران شکست ناپذیر است، عنوان کرد: امریکایی‌ها مجبور به ترک سوریه و عقب‌نشینی از غرب آسیا هستند و نمی‌توانند با ملت بزرگ ایران دست و پنجه نرم کنند. 

دستیار و مشاور فرمانده کل قوای ایران در پایان با اشاره به انتشار اسنادی از سوی اندیشکده‌های امریکایی،گفت: براساس پیش‌بینی امریکایی‌ها در سال 2030 رژیم آل‌سعود وجود نخواهد داشت و ایران قدرت اول منطقه است. ما به امریکا پیام می‌دهیم که آنها نمی‌توانند با محاصره اقتصادی ملت ایران را به تسلیم بکشند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان ایران را به انتقال داعشیان به افغانستان متهم کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала