تجاوز جنسی فرمانده داعش بر یک دختر در جوزجان

© AFP 2023 / Aref Karimiتجاوز جنسی فرمانده داعش بر یک دختر در جوزجان
تجاوز جنسی فرمانده داعش بر یک دختر در جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده پولیس درزاب می گویدک گروه داعش شماری دیگر از زنان را نیز برای بردگی جنسی با خود برده‌اند. به گفتهٔ او اعضای داعش حتی به حیوانات نیز تجاوز می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، یک فرمانده گروه داعش بر یک دختر 19ساله درولسوالی درزاب ولایت جوزجان تجاوز کرده‌است.
تورن اسماعیل، فرمانده پولیس ولسوالی درزاب جوزجان به رسانه‌ها گفته که این رویداد در روستای مغل ولسوالی درزاب اتفاق افتاده و دختری که مورد تجاوز قرار گرفته‌است، نامزد بوده‌است.
محمد رضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان گفت که این موضوع حقیقت ندارد و تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه به مقام ولایت نرسیده‌است.
بااین حال، فرمانده پولیس ولسوالی درزاب می‌گوید که این نخستین بار نیست که گروه داعش چنین عملی را مرتکب می‌شود. او می‌گوید، مردم نیز از این اعمال اعضای داعش عصبانی و نگران اند.
فرمانده پولیس درزاب می گویدک گروه داعش شماری دیگر از زنان را نیز برای بردگی جنسی با خود برده‌اند. به گفتهٔ او اعضای داعش حتی به حیوانات نیز تجاوز می‌کنند.
با این حال، روزنامهٔ ماندگار به نقل از یک منبع آگاه نوشت که داعش در ولایت ننگرهار نیز «جهاد نکاح» را آغاز کرده‌است.
این درحالی است که پیشتر این گروه هزاران تن را در کشورهای عراق و سوریه به برده‌گی جنسی گرفته بود. این نخستین بار است که چنین واقعه‌ای در میان این گروه در افغانستان گزارش داده می‌شود.
با گذشت هر روز نفوذ گروه تروریستی داعش بر جغرافیای افغانستان افزایش می‌یابد. این گروه در حال حاضر در ولایات ننگرهار، زابل، غور، جوزجان، سرپل و برخی مناطق دیگر به فعالیت رسمی آغاز کرده‌است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала