«روسیهٔ شکست‌خورده» ارزشمندترین داشته‌های غرب را نابود کرد

© Sputnik / Vitaly Podvitski«روسیهٔ شکست‌خورده» ارزشمندترین داشته‌های غرب را نابود کرد
«روسیهٔ شکست‌خورده» ارزشمندترین داشته‌های غرب را نابود کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهدان سوری در حملات کیمیاوی دوما در لاهه حضور یافتند.

روسیه و سوریه 17 تن از ساکنان دوما را به مقر سازمان منع سلاح های کیمیاوی آورده اند که در میان این 17 تن، حسن پسر معروف و ستاره فلم " کلاه سفید" است که با دیدن این فلم ساخته‌گی امریکا و متحدانش به فکر اینکه سوریه از سلاح های کیمیاوی بالای مردمش استفاده کرده تاماهاک را به سوریه پرتاپ کردند. با لطف این تاماهاک‌ها، در حال حاضر کارشناسان صنعت دفاعی روسیه، در حال مطالعه دقیق مدل‌های مدرنیزه شده سلاح های راکتی امریکا استند.

شاهدان در مورد مرحله بندی فیلم حمله کیمیاوی و چگونه فیلم برداری شدن آن توضیح دادند. روسیه تریبون را در اختیار این شاهدان گذاشته بود تا بتوانند صحبت کنند و هیچ کسی نتوانست در جریان صحبت هایشان دخالت و یا مانع آنها شوند به همین دلیل کشور بزرگ حامی آزادی (امریکا) این کنفرانس مطبوعاتی را تحریم کرد و از متحدانش خواست تا در آن حضور نیابند.
پیش از کنفرانس مطبوعاتی نماینده دائمی امریکا در سازمان منع سلاح کیمیاوی با نمایندگان کشورهای متحد گفتگوی داشت و از آنها خواست تا در این کنفرانس مطبوعاتی اشتراک نکنند.
یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала