اختطاف ۵ تن در تخار توسط افراد و حامیان یک وکیل پارلمان

© Sputnik / J.A.Kاختطاف ۵ تن در تخار توسط افراد و حامیان یک وکیل پارلمان
اختطاف ۵ تن در تخار توسط افراد و حامیان یک وکیل پارلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو وکیل پارلمان از ولسوالی بنگی ولایت تخار همیشه باهم درگیر شده و مردم را مورد اذیت و آزار قرار میدهند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد نواب یک تن از باشندگان ولسوالی بنگی ولایت تخار مدعی است، که افراد فرمانده خالق که از جمله سرگروه های فرمانده استاد منان میباشد، ۵ تن از اعضای خانواده وی را اختطاف نموده و از هر کدام اینها مبلغ ۵۰ هزار افغانی برای رهای آنان خواسته اند.

لت و کوب یک افسر پولیس توسط آمر امنیت ولایت تخار - اسپوتنیک افغانستان
لت و کوب یک افسر پولیس توسط آمر امنیت ولایت تخار

به گفته این باشنده ولسوالی بنگی در این منطقه نیروهای امنیتی هیچگونه حاکمیتی ندارد و این افراد مسلح غیر مسئول که به حمایت و این دو وکیل اینجا فعالیت دارند بارها با همدیگر درگیر شده اند و در بین افراد ملکی کشته و زخمی میشوند.

به گفته این باشنده محل، همین فرماندهان مسلح غیر مسئول بارها متهم اند که از مردم ملکی سوی استفاده و باجگیری می کنند، اما حکومت تا کنون هیچگونه توجه ای برای مردم نداشته اسند.

در همین حال، سنت الله تیمور سخنگوی مقام ولایت تخار ضمن تائید این ادعا گفت، این دو وکیل مربوط به ولسوالی بنگی است و بارها در این ولسوالی متهم به حمایت از افراد مسلح غیر مسئول دست به بدرفتاری با مردم زده اند و اینبار شخص والی ولایت تخار که فردا خود به این ولسوالی سفری دارند و قرار است با مردم در این ولسوالی دیدار و گفتگوی داشته باشند.

او در ادامه افزود، دیدار شخص والی با مردم با حضورداشت همین دو وکیل صورت خواهد گرفت و از این وکلای محترم تعهد گرفته خواهد شد که بار دیگر مردم را مورد اذیت و آزار خویش قرار ندهند و اگر بار دیگر باهمدیگر درگیر شدند، حکومت محلی تخار نیز مطابق به فرامین قانونی  همراه شان رفتار خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала