کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ طالب در بغلان

© JAKکشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ طالب در بغلان
کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ طالب در بغلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس بغلان از کشته و زخمی شدن بیش از پنجاه تن از طالبان در آن ولایت خبر میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، مل پاسوال اکرام الدین سریع قوماندان امنیه ولایت بغلان با تایید این خبر میگوید:  مخالفان مسلح پس از چاشت دیروز  تحرکات گسترده شان را در ساحات خلازیی شهر پلخمری بالای پاسگاهای امنیتی در آن محل و مسیر شاهراه ولسوالی خنجان پلخمری همزمان آغاز نمودند.

پسر  معاون والی نام نهاد طالبان برای بغلان دستگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
پسر معاون والی نام نهاد طالبان برای بغلان دستگیر شد

به گفته این مسئول امنیتی در ولایت بغلان بنابر هماهنگی و ایجاد خطوط دفاعی نیروهای امنیتی، مخالفان مسلح هیچگونه دست آورد نداشته و همچنان کدام پاسگاه و یا بیز امنیتی بدست مخالفان سقوط نکرده است.

قوماندان امنیه ولایت بغلان میگوید، که در نتیجه درگیری در ساحات خلازیی شهری پلخمری(۱۸) طالب مسلح کشته و ۳۳ تن دیگرشان از سوی نیروهای امنیتی شدیداّ زخمی گردیده است.

آقای سریع در ادامه افزود، گروه طالبان پس از اعلام حملات شان زیر نام خندق در تمامی مسیر های عمومی ولسوالی های برکه و نهرین همزمان تحرکات گسترده و تهاجمی شان را آغاز نموده اند که نیروهای امنیتی نیز تدابیر پیشگیرانه ای امنیتی و اعزام سربازان بیشتر در این مسیر ها را از پیش در نظر داشته و همین دلیل بر ناکامی عملیات آنان در این مناطق گردید، که با متقبل شدن تلفات زیادی مجبور به فرار شدند.

یادآوری می کنیم، که ولایت بغلان یکی از ولایت های شمالی افغانستان است که گروه طالبان در سالهای اخیر در این ولایت حملات زیادی را بر نیروهای دولتی افغانستان انجام داده است.      

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала