جنایت هولناک مرد سعودی در مکه

© AFP 2023 / Fayez Nureldineجنایت هولناک مرد سعودی در مکه
جنایت هولناک مرد سعودی در مکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع امنیتی سعودی اعلام کردند که جنایتی هولناک در مکه رخ داد و یک سعودی سر سه کودک خوردسالش را با کارد بریده است.

به گزارش اسپوتیک، روزنامه سبق عربستان اعلام کرد: یک سعودی سه دختر3،5 و 6 ساله اش را سر بریده است. مادر این کودکان که شاهد ذبح سه فرزند خود بوده است به علت وخامت وضع روانی اش به بیمارستان ملک فیصل مکه منتقل شده است.

به گفته منابع سعودی این جنایت در محله الملاوی رخ داده است و در میان داد و فریاد مادر این سه کودک، این مرد سعودی یکی پس از دیگری سر کودکان خود را بریده است.
این منابع به رسانه های سعودی گفتند: پلیس توانست فرد جنایت کار را دستگیر کند.
سرویس های امنیتی تحقیق در این حادثه را آغاز کرده اند و بررسی های اولیه نشان می دهد که فرد جانی تابعیت عربستانی دارد و دچار اختلالات روانی است.
منابع دیگری در گفتگو با این روزنامه عنوان کردند که مادر دختران در پی فریادهای کودکان خود از خواب بیدار شد در حالی که مرد بالای سی ساله به اتاق دخترانش وارد شد و سر آنها را یکی پس از دیگری برید.
براساس این گزارش مادر دختران توانسته بود از دست پدر فرار و از عابران پیاده درخواست کمک کند که درنهایت یکی از همسایگان از موضوع باخبر می شود و به نیروهای امنیتی اطلاع می دهد و نیروهای امنیتی نیز این فرد را دستگیر می کنند.
به گفته منابع مذکور، پدر این دختران پس از ذبح آنها هیچ اثری از پشیمانی در وی دیده نمی شد و در حالی که لباسش با خون آغشته شده بود از اتاق خارج شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала