بازداشت ۱۹ فلسطینی در نزدیکی رام‌الله توسط نظامیان اسرائیلی

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت ۱۹ فلسطینی در نزدیکی رام‌الله توسط نظامیان اسرائیلی
بازداشت ۱۹ فلسطینی در نزدیکی رام‌الله توسط نظامیان اسرائیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای اردو و پولیس اسرائیل ۱۹ فلسطینی را به شمول ۱۵ عضو جنبش حماس در جریان یک عملیات نظامی در نزدیکی منطقه رام‌الله، بازداشت نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی اردوی اسرائیل با نشر یک اعلامیه نوشته است: "در طول شب گذشته، اردوی اسرائیل، سازمان امنیتی، پولیس و نیروهای سرحدی اسرائیل در نزدیکی ‌رام‌الله ۱۹ فلسطینی را که تحت تعقیب قرار داشتند، بازداشت نموده اند. ۱۵ تن از بازداشت‌شدگان اعضای گروه تروریستی حماس می‌باشند".

بازداشت بیش از 20 فلسطینی توسط نیروهای اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت بیش از 20 فلسطینی توسط نیروهای اسرائیل

براساس اطلاعات نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌ها برای انجام عملیات مختلف از نام جنبش حماس، آمادگی می‌گرفتند. در جریان این عملیات، اردو و پولیس اسرائیل همچنان فعالیت یک نشریه که مواد تبلیغاتی و پروپاگاندا پخش می‌کرد، را کشف نمودند.

اقدامات اعتراضی تحت نام "بزرگ‌ترین مارس بازگشت" در پایان ماه مارچ آغاز شده بود. فلسطینی‌ها تصمیم دارند این اقدامات را تا اواسط ماه می ادامه دهند.

نیروهای اسرائیلی بارها بر معترضین نسبتاً فعال این روند، تیراندازی نموده اند، به گفته نظامیان اسرائیلی، تیراندازی‌های شان برای دفاع از سرحدات دولتی اسرائیل می‌باشند.

براساس آخرین آمار، از آغاز این اعتراضات تا حال بیشتر از ۳۰ تن از معترضین جان‌های شان را از دست داده اند و بیش از ۳ هزار دیگر زخمی شده اند، بیش از یک‌هزار تن توسط مرمی‌های نظامیان اسرائیلی زخم برداشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала