ترس تیم ملی فوتبال انگلستان از دختران روسی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ترس تیم ملی فوتبال انگلستان از دختران روسی
ترس تیم ملی فوتبال انگلستان از دختران روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس امور امنیتی و استخباراتی ابراز نگرانی کرده است که دختران روسی می‌توانند برای اشتراک موفقانۀ تیم فوتبال انگلستان در بازی‌های جام جهانی فوتبال 2018، مزاحمت ایجاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه انگلیسی Daily Express، ایتونی گلیس، کارشناس در امور امنیتی و استخباراتی گفته است که کرملین می‌تواند از دختران روسی برای به وسوسه انداختن و جلب توجه بازیکنان تیم فوتبال انگلستان در جام جهانی فوتبال 2018، استفاده نماید.

کارشناس گفت: "تیم ملی فوتبال انگلستان امید زیادی به پیروزی در جام جهانی 2018 ندارد. حتی اگر این تیم شانس بیاورد، روس‌ها به پیروزی شان مزاحمت خواهند کرد".

علاوه بر این، وی حدس می‌زند که بازیکنان فوتبال در مسکو مسموم خواهند شد، و یا هم بدتر از آن، به هوس انداخته خواهند شد تا "از کار انداخته شوند".

یولیا پالیاچیخینا زیباترین دختر روسی در مسابقات میس روسیه 2018 در مراسم اهدای جوایز - اسپوتنیک افغانستان
زیباترین و خوش اندام‌ترین دختران روسی در مسابقات میس روسیه سال 2018

گلیس گفت: "به کمک مسمومیت غذایی یا به وسوسه انداختن بازیکنان توسط دختران باشکوه روسی، آنها این کار را انجام خواهند داد".

وی افزود: "منحرف ساختن هواس بازیکنان از مسابقات به کمک دختران روسی یک تاکتیک کرملین است. حتی مقامات بریتانیایی می‌دانند که باید از دختران روسی دور باشند".

در آغاز ماه مارچ یک روزنامه بریتانیایی گزارش داده بود که فوتبالران بریتانیایی در مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه آشپزان و همچنان بعضی از مواد خوارکی را از بریتانیا با خودشان خواهند آورد. گفته می‌شود، این اقدامات مرتبط با نگرانی و هراس بریتانیا از مسموم‌شدن فوتبالران این کشور در هنگام مسابقات، اتخاذ شده اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала