جیمز کومی: ترامپ صلاحیت اخلاقی ریاست جمهوری را ندارد

© AP Photo / J. Scott Applewhiteجیمز کومی: ترامپ صلاحیت اخلاقی ریاست جمهوری را ندارد
جیمز کومی: ترامپ صلاحیت اخلاقی ریاست جمهوری را ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال امریکا می‎گوید ترامپ درباره هر مسئله کوچک و بزرگی دروغ می‎گوید و رفتار شایسته‎ای با زنان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، "جیمز کومی" رئیس سابق اف‌بیآی، در مصاحبه با «ای‌بی‌سی‌نیوز» ترامپ را فردی خواند که به دلایل اخلاقی، شایسته تکیه زدن بر مسند ریاست‌جمهوری ایالات متحده امریکا نیست.
کومی می‌گوید با این ادعا که ترامپ ناقص‌العقل است، مخالف است و از نظر وی آنچه ترامپ را ناشایست می‌کند نه عدم سلامت جسم بلکه بی‌اخلاقی است.
رئیس سابق اف‌بی‌آی در توضیح این مطلب گفت: فردی که از زنان به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی یک تکه گوشت هستند و دائم درباره هرچیز کوچک‌وبزرگ دروغ می‌گوید و درعین‌حال، پافشاری می‌کند که همه مردم او را باور دارند، به لحاظ اخلاقی مناسب ریاست‌جمهوری نیست.
این نخستین مصاحبه تلویزیونی کومی از زمان اخراج وی در سال گذشته است.
وی از ترامپ به عنوان فردی یاد کرد که ارزش چندانی برای راستی و درستی قائل نیست.کومی گفت آقای رئیس جمهور همیشه حقیقت را کتمان می کند. به گونه مثال اینکه او گفته بود که هنگام مراسم تحلیف او شمار مردم نسبت به مراسم تحلیف " اوباما" بیشتر بود، حقیقت ندارد.
کتاب جیمز کومی با عنوان «وفاداری برتر: حقیقت، دروغ و رهبری» قرار است روز سه‌شنبه 17 اپریل منتشر شود. او در این کتاب درباره د ترامپ نوشته است که او کسی است که گمان می‌کند همه جهان علیه او متحد شده است، خواستار وفاداری مطلق همه کسانی است که با او کار می‌کنند و فردی است که می‌تواند در هر رابطه‌ای دروغ بگوید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала