گفت و گوی تیلیفونی پوتین و روحانی

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر گفت و گوی تیلیفونی پوتین و روحانی
گفت و گوی تیلیفونی پوتین و روحانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه با همتای ایرانی اش به تبادل دیدگاه های خود درباره شرایط فعلی پس از تجاوز راکتی اخیر امریکا و متحدانش پرداختند.

پیام پوتین به رهبران کشورهای عربی - اسپوتنیک افغانستان
پیام پوتین به رهبران کشورهای عربی
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین امروز یکشنبه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران  در یک گفتگوی تیلیفونی به تبادل دیدگاه های خود درباره شرایط فعلی سوریه پس از تجاوز راکتی امریکا، بریتانیا و فرانسه پرداخته اند.

کاخ کرملین افزود: رهبران ایران و روسیه دیدگاه های خود را درباره اوضاع سوریه پس از حمله راکتی امریکا و متحدانش به این کشور مطرح کردند. آنها موافقت کردند که این اقدام غیرقانونی تاثیر منفی بر چشم اندازهای مربوط به حل و فصل سیاسی بحران سوریه خواهد داشت.

 ولادیمیر پوتین تاکید کرده است، که اگر چنین اقداماتی که مغایر با منشور سازمان ملل است، ادامه پیدا کند، این مساله موجب هرج و مرج اجتناب ناپذیر در روابط بین المللی خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.

این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه  به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала