تمسخر تویت ترامپ توسط مردم امریکا

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تمسخر تویت ترامپ توسط مردم امریکا
تمسخر تویت ترامپ توسط مردم امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم امریکا، تویت ترامپ درباره حمله به سوریه را مورد تمسخر و استهزا قرار دادند.

ترامپ: ماموریت انجام شد! - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: ماموریت انجام شد!
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایندیپندنت، دیروز دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا پس از حمله راکتی این کشور و متحدانش به سوریه در پیام تویتری نوشت:- "ماموریت انجام شد". و این پیام وی با تمسخر از سوی کابران امریکایی تویتر مواجه شد.

کلمات ترامپ در این تویت، به خصوص عبارت «ماموریت انجام شد» یادآور حرف‌های جورج بوش رئیس‌جمهور پیشین امریکا، پس از حمله نظامی سال 2003 به عراق است.

بوش این عبارت را کمی پس از آنکه به نظر می‌رسید، نیروهای امریکا و انگلیس پیشرفت چشمگیری در سرنگونی «صدام حسین» داشتند، به زبان آورد. اما نیروهای امریکایی تا دسمبر 2011 همچنان در عراق باقی ماندند و پس از ترک آنجا نیز میراثی خونین در خاورمیانه به جای گذاشتند، که حاصل آن مرگ هزاران نفر و تنش‌های شدید در منطقه بود.

پس از حمله نظامی دیروز امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه و اظهار نظر تویتری ترامپ، موج انتقادات در مورد عبارت مورد استفاده او در تویتر سرازیر شد.

یکی از کاربران تویتر نوشت:- "به نظر می‌رسد عبارت «ماموریت انجام شد» همیشه برای رئیس‌جمهورها کاربرد خوبی دارد".

یکی دیگر از کاربران نوشت:- "ما هنوز درگیر آخرین جنگی هستیم که در آن ماموریت انجام شد".

کاربر دیگر در تمسخر عبارت مورد استفاده ترامپ نوشته است:- "آخرین رئیس‌جمهوری که از عبارت ماموریت انجام شد استفاده کرد از گفتن آن پشیمان شد".

یادآوری می کنیم، که یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.

این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه  به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала