اتحادیه اروپا آماده بررسی اعمال تحریم های جدید بر سوریه

© Fotolia / Grecaud Paulاتحادیه اروپا آماده بررسی اعمال تحریم های جدید بر سوریه
اتحادیه اروپا آماده بررسی اعمال تحریم های جدید بر سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه اروپا، این اتحادیه به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه مقامات سوریه به دلیل استفاده از سلاح کیمیاوی است.

به گزارش اسپوتنیک، فدریکا موگرینی، رئیس دیپلماسی اتحادیه اورپا در بروکسل گفته است که اتحادیه اروپا آماده است تحریم های جدید را علیه مقامات سوریه به دلیل استفاده از سلاح های کیمیاوی انجام دهد.
موگرینی می گوید: " در جولای سال 2017 و در ماه مارچ سال 2018 اتحادیه اروپا اقدامات محدود دیگری را علیه مقامات ارشد سوریه و دانشمندان سوری به دلیل نقش آنها در توسعه و استفاده از سلاح های کیمیاوی داشتند در فهرست سیاه تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته اند.
او همچنان گفته است که اتحادیه اروپا از حملات هوائی ایالات متحده امریکا، فرانسه و انگلستان علیه تاسیسات سلاح کیمیاوی در سوریه صورت گرفته است مطلع بوده است.
وی اضافه کرد که این اقدامات تنها با هدف جلوگیری از استفاده دولت سوریه از سلاح های کیمیاوی علیه مردم این کشور است.
یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.
این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала