واکنش باالمثل وزارت دفاع به حملات راکتی پاکستان

© Photo / MrPenguin20واکنش باالمثل وزارت دفاع به حملات راکتی پاکستان
واکنش باالمثل وزارت دفاع به حملات راکتی پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان وزارت دفاع ملی با تاکید بر حفاظت از تمامیت ارضی کشور می‌گویند که حملات راکتی پاکستان در ولایت شرقی کنر، پاسخ باالمثل دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسوولان محلی ولایت کنر روز گذشته اعلام کردند که نظامیان پاکستان در 24 ساعت گذشته بیش از 400 راکت به این ولایت پرتاب کردند.

این مقام ها تصریح نمودند که موشک اندازی های پاکستان در یک ماه گذشته باعث آوارگی بیش از 300 خانواده از مناطق اصلی‌شان شده و چندین تن نیز در اثر این حملات جان باخته اند.

تخلفات مرزی و تجاوز آشکار نظامیان پاکستانی بر ولایت مرزی کنر که در جریان سالیان گذشته نیز ادامه داشته است در حالی صورت می‌گیرد که بارها مقام های سیاسی و نظامی پاکستان به توقف این حملات تجاوزکارانه متعهد شده بودند.

با این وجود مسوولان وزارت دفاع ملی از ارائه پاسخ های باالمثل به تجاوز نظامی پاکستان به مناطق مرزی کشور سخن گفته، تاکید دارند که هر گونه حمله تجاوز کارانه از این پس جواب همانند را از سوی ارتش دریافت خواهد کرد.
دگر جنرال محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی گفته است که منسوبین امنیتی ودفاعی کشور پس از آنکه حملات موشکی پاکستان علی الرغم تعهد نخست وزیر این کشور برای توقف این حملات در ولایت مرزی کنر ادامه یافت، نظامیان افغان نیز به حملات باالمثل اقدام نمودند.

مسولان وزارت دفاع ملی هشدار می دهند که هر حمله تجاوزکارانه از سوی هر کشور و گروه تروریستی پاسخ تندی از سوی ارتش افغانستان دریافت خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала