بازیگر فلم های پورنو باز هم برای ترامپ جنجال آفرید

© AP Photo / Matt Saylesبازیگر فلم های پورنو باز هم برای ترامپ جنجال آفرید
بازیگر فلم های پورنو باز هم برای ترامپ جنجال آفرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیگر فلم های غیر اخلاقی که مدعی رابطه جنسی با دونالد ترامپ است، تلاش دارد رئیس‌جمهور امریکا را مجبور نماید تا برای ادای سوگند به دادگاه حاضر شود.


به گزارش اسپوتنیک، مایکل اوناتی وکیل استورمی دنیلز، در دادگاه فدرال لس‌آنجلس شکایتی را طرح کرده است. اوناتی به تشکیل دادگاهی با حضور هیات منصفه تاکید نموده و خواسته است تا دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و وکیل شخصی وی، برای قسم خوردن آنجا حاضر شوند.
دونالد ترامپ برای اولین بار در روزهای گذشته به سوالاتی درباره دنیلز پاسخ داد و گفت درباره پولی که کوهن به این بازیگر پرداخت کرده است، اطلاعی ندارد.
کاخ سفید بار ها تکرار نموده که ترامپ با این بازیگر رابطه جنسی نداشته است و کوهن این پول را از جیب خودش داده است و پرداخت آن به سازمان ترامپ یا کمپین ترامپ ارتباطی ندارد. این در حالی است که کوهن به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی‌دهد. 

دستگاه دروغ‌ سنج،رابطه ترامپ  با بازیگر پورنو را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان
دستگاه دروغ‌ سنج،رابطه ترامپ با بازیگر پورنو را تایید کرد

وکیل این بازیگر پورنو نیز هفته گذشته شکایت مشابهی را به دادگاه ارائه کرده بود اما قاضی دلایل آن را ناکافی دانست. این وکیل مجددا شکایتی طرح کرد چرا که ترامپ از یک قاضی فدرال خواسته بود دستور حکمیت خصوصی در این پرونده صادر کند.
وکیل دنیلز تاکید دارد، باید مشخص شود که آیا رئیس‌جمهوریامریکا از توافق حق السکوت اطلاع داشته است یا خیر. او همچنین می‌پرسد که آیا ترامپ در هرگونه تلاشی برای ساکت کردن دنیلز دخیل بوده است یا خیر.
استفانی کلیفورد که با نام حرفه‌ای "دنیلز" کار می‌کند، اخیرا در مصاحبه با سی‌بی‌اس گفت یک مرد ناشناس او را تهدید کرده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала