اتهام زنی ترامپ به روسیه و ایران درباره حمله کیمیاوی به غوطه شرقی

© AFP 2023 / Nicholas Kammاتهام زنی ترامپ به روسیه و ایران درباره حمله کیمیاوی به غوطه شرقی
اتهام زنی ترامپ به روسیه و ایران درباره حمله کیمیاوی به غوطه شرقی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا در سلسله‌پیام‌های تویتری با ایراد اتهاماتی در برابر روسیه و ایران، به رئیس جمهوری سوریه نیز توهین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا در ادامه ادعاهای مقام های این کشور درباره حمله کیمیاوی به غوطه شرقی، روسیه و ایران را نیز در معرض اتهامات خود قرار داد.

​….to pay. Open area immediately for medical help and verification. Another humanitarian disaster for no reason whatsoever. SICK!

​If President Obama had crossed his stated Red Line In The Sand, the Syrian disaster would have ended long ago! Animal Assad would have been history!

ترامپ در سلسله پیام‌های تویتری اش نوشت:- "بسیاری از جمله زنان و کودکان، در حمله بی‌فکرانه کیمیاوی سوریه کشته شده‌اند. منطقه در معرض بی‌رحمی، مسدود شده است و از سوی ارتش سوریه به محاصره درآمده است، و دسترسی آن به جهان خارج کاملا قطع شده است. رئیس جمهور پوتین، روسیه و ایران به خاطر پشتیبانی از «اسدِ حیوان» مسئول هستند. هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد. منطقه را فورا به سوی کمک‌های پزشکی و راستی‌آزمایی بگشایید. یک فاجعه انسانی دیگر بدون هیچ دلیلی رخ داده است… اگر رئیس جمهور اوباما از خط قرمز خود عبور نمی کرد، فاجعه سوریه خیلی پیشتر به پایان می‌رسید. «اسدِ حیوان» در آن صورت به تاریخ پیوسته بود".

یادآوری می کنیم، که امروز وزارت امور خارجه روسیه در پیوند به شایعه پراگنی امریکا و متحدانش درباره استفاده از مواد کیمیاوی در غوطه شرقی واکنش نشان داد و نوشت: درمورد چنین اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک ما بار ها هشدار داده ایم، در این اواخر هدف از این اظهارات دورغین که هیچ اساسی ندارند، و این شایعه پراگنی برای محافظت از تروریست‌ها و اپوزیسیون افراط گرای آشتی ناپذیر و همزمان تلاش برای توجیه حملات احتمالی خارجی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала