رقیب جدی گوگل

© Photo / Robert Scobleرقیب جدی گوگل
رقیب جدی گوگل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هشتگ ابتدا در توییتر به دنیا آمد اما به مرور وارد باقی شبکه‌های اجتماعی شد و در حال حاضر رقیب جدی برای گوگل می باشد

به گزارش اسپوتنیک، هشتگ در دنیای امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به چیزی بالاتر از یک «کلیدواژه» تبدیل شده‌است. حالا همین مربع توانسته موتور جستجوی گوگل را نیز به چالش بکشد.
گوگل در سال 1997 به وجود آمد و به سرعت تبدیل به یک غول اینترنتی شد بیش از 20 سال می شود که گوگل رقبایش مثل یاهو، بینگ و خیلی های دیگر را کنار گذاشت تا تبدیل به قدرتمندترین موتور جستجوی جهان شود. از گوگل بگذریم و به 10 سال بعد از گوگل برویم. در سال 2007 هشتگ به دنیا آمد. اولین بار کاربران توییتری برای مخابره و زدن توییت‌های مرتبط با آتش سوزی جنگلهای سن دیگو در جنوب کالیفرنیا از یک # اسرار آمیز استفاده کردند تا هشتگ به دنیای بیاید.
هشتگ یک نماد پیشوندی به شکل مربع است که با # نشان داده می‌شود که در زمان استفاده از آن یک کلمه یا یک عبارت بدون فاصله در کنارش قرار می‌گیرد تا تبدیل به یک کلیدواژه شود. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر بگوییم. هشتگ شبیه برچسبی ست که برای یک متن یا یک موضوع در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شود.
در حال حاضر هشتگ در شبکه‌های اجتماعی پرکاربردی مانند در توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و گوگل پلاس هشتگ وجود دارد.
در حال حاضر هشتگ ها رقیب جدی برای گوگل شده اند و تمام کاربران شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند که جای استفاده از جستجو در مورد یک موضوع از هشتک استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала