کابوس ترامپ؛ پوتین خودش را وزیر خارجه امریکا مقرر کرد+ ویدیو

© Photo / 20th Century Fox Animation (1989 - ...)کابوس ترامپ؛ پوتین خودش را وزیر خارجه امریکا مقرر کرد+ ویدیو
کابوس ترامپ؛ پوتین خودش را وزیر خارجه امریکا مقرر کرد+ ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این فلم سه دقیقه‌ی “داستان دو ترامپ” نام دارد که تقریباً تمام صحنه‌های آن کابوس 45 مین رئیس جمهور امریکا را نشان میدهد.

این قسمت فلم با اخراج‌شدن دسته‌جمعی مقامات دولتی کاخ سفید که از وظایف شان سبک دوش شده اند از طریق دروازهٔ مخصوص که بالای آن "برای کارمندان مهم تازه برکنار شده" نوشته شده است، آغاز میشود. در میان مقامات برکنارشده ریکس تیلرسون نیز دیده میشود که فریاد می‌کشد: "میلیاردر را نباید اینگونه برکنار کرد".
دونالد ترامپ در خواب می‌بیند که او در میان روزنامه‌ها بیدار می‌شود. در عناوین روزنامه‌ها می‌بیند: "پوتین خودش را به حیث وزیر خارجه امریکا مقرر کرد"، "ترامپ از لابی تسلیحاتی انتقاد می‌کند، از اطفال مهاجرین غیرقانونی حمایت می‌کند"، "ترامپ از لابی تسلیحاتی حمایت می‌کند، از اطفال مهاجرین غیرقانونی انتقاد می‌کند".
در این زمان، میلانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور امریکا در اتاق خواب دیگر کتاب "آتش و خشم" را که جزئیات درمورد رسوایی‌های شخصی شوهرش را فاش میکند، مطالعه میکند و سپس "قانون قراردادهای ازدواج" را می‌خواند.
سپس ترامپ در مقابل آیینه ایستاد میشود و خودش را قانع می‌سازد تا این بار سنگین را از شانه‌هایش دور کند و به اشتباهات خودش اعتراف کند، پس از آن جملات انتقادی را یکی پس از دیگری به خودش می‌گوید. "من ۱۰۰ درصد سازگار نیستم"، "تو در هر کار دیگران را ملامت می‌کنی"، "تو رئیس اف بی آی را فقط بخاطر اینکه قد او بلند است، برکنار کردی".
سپس او تصمیم می‌گیرد تا به عوض توییتر به مطالعه مفید روی آورد، یک دوسیه سری را باز می‌کند و می‌خواند: "آیا این واقعیت است؟! آیا روسیه اعمال وحشتناکی انجام می‌دهد؟!" سپس گوشی تلفون را می‌گیرد و می‌گوید: "ولادیمیر، ببخش اگر ترا از خواب بیدار کردم… نخیر! برایم هیچ مهم نیست اگر ترا از خواب بیدار کنم!" — وی با توهین به شخص مقابل از او می‌خواهد تا ایالات متحده امریکا را آرام بگذارد و تلفون را قطع می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала