درخواست غرامت 20 میلیون دالری ترامپ از معشوقه سابقش

© AP Photo / Matt Saylesدرخواست غرامت 20 میلیون دالری ترامپ از معشوقه سابقش
درخواست غرامت 20 میلیون دالری ترامپ از معشوقه سابقش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل ترامپ از بازیگر فلم های"پورنو" که با رئیس‌جمهور امریکا رابطه داشت، خواست به دلیل نقض توافق محرمانه، 20 میلیون دالر خسارت بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Washington Postدر پی جنجال برانگیز شدن رابطه نا مشروع«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور امریکا با «استورمی دنیلز»، بازیگر فلم های غیر اخلاقی، «مایکل کوهن»، وکیل ترامپ، این زن را به نقض توافق محرمانه ای که امضا کرده بود، متهم کرد و گفت که این حق را دارد از او 20 میلیون دالر خسارت دریافت کند.
وکیل شخصی ترامپ این اتهامات را روز جمعه در دادگاه علیه استورمی دنیلز مطرح کرد. وی گفت: هر بار که او بخشی از جزئیات توافق محرمانه ای که امضا کرده بود را نقض کرده است، باید یک میلیون دالر خسارت به ما بدهد و او تاکنون حدود 20 بار این توافق را نقض کرده است.
درخواست خسارت وکیل ترامپ از استورمی دنیلز در دادگاه یک روز پس از آن صورت گرفت که اخباری منتشر شد درباره اینکه در تاریخ 25 مارچ قرار است یک مصاحبه با این بازیگر زن فلم های "پورنو" از تلویزیون پخش شود.
روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر فاش کرد که وکیل ترامپ برای اینکه رابطه نامشروع «استورمی دنیلز» معروف به «اسفانی کلیفورد» را با دونالد ترامپ پنهان کند، به او مبلغ 130 هزار دالر حق السکوت داده است.
13مارچ نیز وکیل این بازیگر زن به وکیل ترامپ نامه ای نوشت و در آن از رئیس جمهورامریکا خواست که در ازای بازپرداخت مبلغ 130 هزار دالر به او، با پایان دادن به این توافق محرمانه موافقت کند؛ زیرا در صورت فسخ این توافق پنهانی، استفانی می تواند آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی اش با ترامپ صحبت کند. وی همچنین اجازه خواهد داشت هرگونه فلم، عکس و یا پیامی که در ارتباط با رابطه اش با رئیس جمهور امریکا بوده است را آزادانه در اختیار عموم قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала