سناتور مک کین جزئیات تعین رئیس جدید سازمان سیا را بیان کرد

© REUTERS / CIA/Handout سناتور مک کین جزئیات تعین رئیس جدید سازمان سیا را بیان کرد
سناتور مک کین جزئیات تعین رئیس جدید سازمان سیا را بیان کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان مک کین، در وب سایت خودنوشته است که جینا هسپل، به فردی شکنجه گر مشهور است و پرونده وی به عنوان رئیس سیا باید بررسی گردد.

به گزارش اسپوتنيک، دونالد ترامپ با برکناری تیلرسون از سمت وزیر امور خارجه در توئیتر خود نوشت: "مایک پامپئو رئیس سازمان سیا به عنوان وزیر امور خارجه جدید آمریکا انتخاب شد. وی کار فوق العاده ای را انجام خواهد داد واز وی به خاطر کارش سپاسگزارم.
مک کین گفت: "من می دانم که مجلس سنا کار خود را در مورد مطالعه بیوگرافی خانم هاسپل، و همچنین اعتقاداتش در مورد شکنجه و رویکرد او به با استفاده از قانون فعلی در نظر خواهند گرفت.
خانم جیناهسپل باید در جریان بیانیه خود در مجلس سنا، ماهیت و میزان مشارکت خود را در مورد برنامه بازجویی/ تحقیق "سیا" را توضیح دهد.
شکنجه زندانیان در زندانهای ایالات متحده در دهه گذشته یکی از تاریکترین صفحات تاریخ این کشوربود".
خانم هاسپل مسئول پیشین عملیات سری سیا بوده و شخصی است که در ماجرای شکنجه زندانیان پس از حوادث 11 سپتامبر 2001 حضور و دخالت داشته است. از سوی دیگر می گویند که هاسپل ریاست یکی از زندان های مخفی آمریکا را در تایلند که به شکنجه های سنگین معروف است را بر عهده داشته است.
وی در ادامه گفت: "زندگینامه خانم هاسپل، و همچنین اعتقادات او درباره شکنجه و رویکرد او نسبت به قوانین فعلی در کشور توسط سنا مورد بررسی قرار می گیرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала