کنگره امریکا هیچگونه شواهد از توافق میان مسکو و کمپاین انتخاباتی ترامپ پیدا نکرد

© AP Photo / Susan Walshکنگره امریکا هیچگونه شواهد از توافق میان مسکو و کمپاین انتخاباتی ترامپ پیدا نکرد
کنگره امریکا هیچگونه  شواهد از توافق میان مسکو و کمپاین انتخاباتی ترامپ پیدا نکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته مجلس نمایندگان کنگره امریکا پس از ماه ها تحقیقات در مورد «دخالت روسیه» در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کرد که هیچ شواهدی از توافق میان کمپاین دونالد ترومپ و مسکو پیدا نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جمهوریخواهان کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان امریکا از اتمام تحقیقات خود درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 خبر داده و گفتند هیچ شواهدی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای پیروزی در این رقابت با روس‌ها توافق کرده است، وجود ندارد.
با این‌حال آنها مدعی شدند که روسیه از راه تبلیغات رسانه‌ای و گزارش‌های دروغین، به دنبال اعمال نفوذ در انتخابات امریکا بوده است.
گفتنی است ادعای دخالت روسیه در انتخابات امریکا از سوی دموکرات‌ها و در اعتراض به عدم پیروزی "هیلاری کلینتون" نامزد مورد نظر آنها، مطرح شد.
مایک کانوی، نماینده جمهوریخواه که سرپرستی این تحقیقات را برعهده داشت، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: بدترین چیزی که آنها بدان دست یافتند شاید برخی قضاوت‌های بد، جلسات نامناسب، قضاوت‌های نادرست در برگزاری جلسات باشد.
او در ادامه گفت ما با داستان و تخیل سر و کار نداریم. ما با حقایق کار می‌کنیم و بنا بر حقایق نتوانستیم به شواهدی که نشان دهد تبانی میان رئیس‌جمهور امریکا و روس‌ها صورت گرفته است، دست یابیم.
انتظار می‌رود دموکرات‌ها درباره پایان یافتن دائمی تحقیقات این کمیته و اینکه آنها ممکن است نتیجه‌گیری متفاوتی داشته باشند، بحث‌های را مطرح کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала