نمایش زنان نیمه برهنه در مدینه منوره

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش زنان نیمه برهنه در مدینه منوره
نمایش زنان نیمه برهنه در مدینه منوره - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیاستمدار تونسی خواستار خلع ولایت «آل سعود» بر حرمین شریف شد.

اسپوتنیک به نقل از اطلس، جشنواره مُد زنان نیمه برهنه در مدینه منوره در عربستان مورد انتقاد شدید مسلمانان قرار گرفت.

محمد الهاشمی سیاستمدار تونسی حکومت سعودی را بخاطر برگزاری جشنواره نمایش لباس در شهر مدینه منوره که در آن زنان لباس هایی نیمه عریان را به نمایش گذاشتند، شدیداً مورد انتقاد قرار داد.

سیاستمدار تونسی با انتشار تویتی خواستار خلع ولایت «آل سعود» بر حرمین شریف شد، فعالاً اجتماع و بسیاری از سیاستمداران در جهان عرب براین باورند که آل سعود به رسوم و باورهای دینی مسلمانان بی احترامی می کند، در آخرین نمونه این اقدامات جشنواره مُد در مدینه نبی برگزار شده است، در این جشنواره زنان نیمه عریان در مراسمی شرکت کردند که بدنشان را در حضور رسانه های گروهی در شهر پیامبر (ص) تحت حاکمیت رهبری سعودی نشان دادند.

برگزار کنندگان جشن مدعی شدند که هدف از اقدامشان کسب عاید حاصله برای "کودکان اوتیسمی" است اما کاربران اجتماعی گفتند که خدمت به این نوع کودکان می تواند با ایجاد موسسات بیشتر انجام شود نه با نشان دادن بدن عریان زنان در شهر رسول (ص) که دور از افکار جامعه عربستان سعودی است.

از هنگامی که "محمد بن سلمان" قدرت واقعی عربستان سعودی را در اختیار خود قرار داده کارشناسان معتقدند عربستان در مسیر شکستن سنت های دینی و اجرای شیوه های "لائیک" است که از آن زمان این نوع حوادث به وفور در عربستان رخ داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала