آمادگی نیروهای طرفدار اسد برای جنگ با امریکا

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyآمادگی نیروهای طرفدار اسد برای جنگ با امریکا
آمادگی نیروهای طرفدار اسد برای جنگ با امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای مقاومت طرفدار دمشق مبارزه جدی را با امریکا و نیروهای متحدان آن در سوریه آغاز کرده‌اند تا مانع از تجزیه سوریه و ادامه حضور نظامی امریکا در این کشور شوند.

روزنامه نیزاویسیمایا گازیته، چاپ مسکو می‌نویسد: روسیه ادامه مداخله نظامی امریکا و وجود پایگاه‌های نظامی این کشور در مناطق مختلف خاک سوریه را مانع اصلی برقراری صلح و عامل بی ثباتی می‌داند. این واقعیت است که روز پنج شنبه "الکساندر وندیکتوف" مشاور رئیس شورای امنیت روسیه در مسائل امنیت بین المللی اعلام نمود. وی همچنین یادآور شد که دقیقا اقدام واشنگتن در ارسال تسلیحات نظامی مدرن به شبه نظامیان کرُد، منجر به اجرای عملیات نظامی ترکیه در مناطق شمالی خاک سوریه گردید.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در کنفرانس بین المللی پیرامون مناقشات شرق میانه در کلوب مباحثاتی «والدای» نیز از اقدامات یکجانبه امریکا و ایجاد پایگاه نظامی در منطقه التنف در جنوب خاک سوریه انتقاد کرده بود. این در حالی است که "رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه امریکا پیش از این اعتراف کرد که نظامیان امریکایی برای مدت زمان نامعلوم در سوریه باقی خواهند ماند و قصد ندارد تا تحقق تمام اهداف مورد نظرشان، خاک این کشور را ترک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала