تایلند «مربیان جنسی» روسی را به قید وثیقه آزاد نکرد + ویدیو

© Photo / Operational survey of Thai policeتایلند «مربیان جنسی» روسی را به قید وثیقه آزاد نکرد + ویدیو
تایلند «مربیان جنسی» روسی را به قید وثیقه آزاد نکرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس تایلند «مربیان جنسی» روسی را که به طور غیر قانونی دست به آموزش آمیزش جنسی در شهر تفریحی پاتایای تایلند زده بودند، به قید وثیقه آزاد نکرد.

آزاروازیت جنسی مربیان جمناستیک به کودکان درامریکا - اسپوتنیک افغانستان
آزاروازیت جنسی مربیان جمناستیک به کودکان درامریکا
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع از پولیس تایلند گفت: پولیس شهر تفریحی پاتایای تایلند از آزادی به قید وثیقه الکساندر کریلیوف، اناستاسیا واشیکویچ و هشت نفر دیگر که به شکل غیرقانونی کورس های «آموزش جنسی» برگزار کرده بودند، خودداری کرد.

منبع گفت:- "اکنون مسئله این افراد تنها توسط دادگاه حل خواهد شد و پول آزادی آنها به قید وثیقه در دادگاه نسبت به پول آزادی آنها به قید وثیقه در زمان که پیش پولیس بودند، بسیار زیاد خواهد بود".

به گفته وی، اگر دادگاه وثیقه را بپذیرد، آنها آزاد خواهند شد.

او گفت:- "در همین حال آنها تا 12 روز اجازه بیرون شدن از تایلند را ندارند و باید برای تمدید وثیقه هر روز به دادستانی حاضر شوند".

یادآوری می کنیم، که از جمله بازداشت شدگان هشت تن آنها روس، یکتن شهروند لتونی و یکتن دیگر شهروند بلاروس است. این بازداشت شدگان متهم به فعالیت های غیرقانونی در خاک تایلند هستند. این افراد شهروندان کشور تایلند را به شکل غیرقانونی در برابر پول آموزش جنسی می دادند. این افراد به احتمال زیاد به یک تا دو سال زندان یا جریمه تا سه هزار دالر محکوم خواهند شد. همچنان این مربیان جنسی در لیست سیاه کشور تایلند قرار خواهند گرفت و تا 10 سال به این کشور وارد شده نمی توانند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала