پولیس قندهار: آدم‌ربایان کشته‌شده چندی قبل نیز یک طفل را کشته بودند

© REUTERS / Ahamad Nadeemپولیس قندهار: آدم‌ربایان کشته‌شده چندی قبل نیز یک طفل را کشته بودند
پولیس قندهار: آدم‌ربایان کشته‌شده چندی قبل نیز یک طفل را کشته بودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی پولیس قندهار میگوید که آدم‌ربایان کشته شده، پول‌های به دست آورده از اعمال شان را به گروه‌های تروریستی که در پاکستان حضور داشته‌اند، پرداخت میکرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خامه، فرماندهی پولیس ولایت قندهار از کشته شدن ۳ آدم‌ربا در یک عملیات ویژه که سرده‌گی آن‌را جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس آن ولایت  بر دوش داشته است، خبر می‌دهند.

غورزنگ افریدی، از نزدیکان جنرال عبدالرازق در فرماندهی پولیس قندهار با تایید این رویداد، در صحبت با رسانه‌ها گفته که ۳ آدم‌ربا  چند روز قبل یک کودک از این ولایت ربوده بوده‌اند.

آقای افریدی می‌گوید که شب گذشته، پولیس قندهار به سرکرده‌گی فرمانده امنیه عملیاتی را به‌خاطر نجات آن کودک راه‌اندازی کرده‌اند که در نتیجه، ۳ آدم‌ربا کشته شده‌اند.

او می‌گوید که ۳ آدم‌ربا پس از آن توسط نیروهای امنیتی در قندهار کشته شده‌اند که اختطاف‌چیان دست به زدوخورد با سربازان پولیس زده‌اند.

جنرال رازق ربایندگان یک کودک را خود سرانه تیرباران کرد

آقای افریدی از هویت افراد کشته شده چیزی نگفته‌؛ اما تاکید کرده که آنان با گروه‌های ترویستی در پشاور ارتباط داشته‌اند.

فرماندهی پولیس قندهار می‌گوید که افراد کشته شده، پول‌های به دست‌ آورده از عمل شان را به گروه‌های تروریستی که در پاکستان حضور داشته‌اند، پرداخت می‌کرده‌اند.

گفتنی‌ست که افراد کشته شده، چندی قبل نیز یک کودک اختطاف نبوده‌اند که پس از در خواست ده‌ها هزار دالر از خانه‌وادۀ وی و عدم دریافت پول، آن طفل را به قتل رسانیده‌اند.

این درحالی‌ست که در این اواخر، آمار جرایم جنایی از جمله اختطاف در ولایت قندهار افزایش یافته بود که باعث نگرانی شهروندان آن ولایت گردیده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала