اتحادیه اروپا تحریم های امریکا در برابر روسیه را مبهم می داند

© Sputnik / Eduard Pesov /  مراجعه به بانک تصاویر اتحادیه اروپا تحریم های امریکا در برابر روسیه را مبهم می داند
اتحادیه اروپا تحریم های امریکا در برابر روسیه را مبهم می داند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه آلمان گفت، اتحادیه اروپا تحریم های امریکا در برابر روسیه را مبهم می داند.

به گزارش اسپوتنیک، زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با سرگئی لاوروف همتای روسی اش گفت: اتحادیه اروپا تحریم های امریکا در برابر روسیه را مبهم می داند و این تحریم ها در بیرون از مرز امریکا نفوذ ندارد.

وزیر امور خارجه آلمان گفت: ما در اروپا این تحریم ها را مبهم می دانیم و درک درستی از آن نداریم و این تحریم ها در خارج از قلمرو امریکا اهمیت ندارند.

وزیر خارجه آلمان: برداشتن تحریم از روسیه پس از اقدامات صلح آمیز سازمان ملل آغاز می شود - اسپوتنیک افغانستان
وزیر خارجه آلمان: برداشتن تحریم از روسیه پس از اقدامات صلح آمیز سازمان ملل آغاز می شود

وزیر خارجه آلمان همچنین بر اهمیت همکاری با روسیه تاکید و گفت: با وجود اختلاف دیدگاه ها، تفاوت تحلیل ها، روسیه همسایه بزرگ اروپا باقی می ماند و تنها دوستی با روسیه ضامن صلح و ثبات در این قاره است.

یادآوری می کنیم، که اتحادیه اروپا، ایالات متحده امریکا و برخی کشورهای دیگر در سال 2014 به دلیل وضعیت موجود در اکراین تحریم ها علیه روسیه اعمال کردند. مسکو اقدامات تلافی جویانه و دوره ای برای جایگزینی واردات را تنظیم کرد. به تازگی، از اتحادیه اروپا دیدگاه های بیشتری در مورد نیاز به لغو تحریم ها شنیده می شود، اما این روند معمولا با پیاده سازی موافقت نامه های مینسک پیوند دارد. این درحالیست که روسیه بارها اعلام کرده است، که این کشور در درگیری های دونباس سهم ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала