پسر بی نظیر بوتو: امریکا در افغانستان کاملا شکست خورده‌ است

© AP Photo / Anjum Naveedپسر بی نظیر بوتو: امریکا در افغانستان کاملا شکست خورده‌ است
پسر بی نظیر بوتو: امریکا در افغانستان کاملا شکست خورده‌ است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم پاکستان با اشاره به شکست‌های قدرت‌های جهانی در افغانستان گفت: آنها می‌خواهند پاکستان را عامل شکست خود معرفی کنند .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از RY نیوز«بلاول بوتو زرداری» اعلام کرد: قدرت‌های جهانی برای سرپوش گذاشتن بر شکست شان، پاکستان را مقصر معرفی می‌کنند.
وی افزود: یگانه حزبی که می‌تواند سبب نجات پاکستان شود حزب مردم است و در مدت سال‌های که حکومت دردست حزب نواز شریف بود، کشور با مشکلات مختلفی روبرو شده است.
وی تاکید کرد که آمریکا و ناتو در افغانستان به طور کامل شکست خورده‌اند ولی نباید پاکستان را عامل شکست خود بدانند بلکه باید به اسلام آباد نیز فرصت دفاع از خود داده شود.
این سیاستمدار جوان اضافه کرد: هند در تلاش است تا با تحریک مردم بلوچستان پاکستان، آنان را برای فعال کردن جنبش‌های آزدی خواه و تجزیه پاکستان تحریک کند ولی باید بداند که اسلام آباد همیشه آماده مبارزه با تروریسم است.
وی ضمن انتقاد از روند جنجالی پیگیری پرونده فساد اقتصادی نواز شریف گفت: باید هر چه سریع‌تر به این پرونده پایان داد، و اگر حزب ما پیروز انتخابات شود رفاه را به مردم پاکستان هدیه خواهیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала