دولت وزیری: کار طرح امنیتی کابل نهایی نشده است

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeدولت وزیری: کار طرح امنیتی کابل نهایی نشده است
دولت وزیری: کار طرح امنیتی کابل نهایی نشده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از حملات مرگبار و خونین در شهر کابل نیروهای امنیتی افغانستان برنامه ای را برای تامین امنیت این شهر تهیه نمودند، که چند روز پیش در ارگ مورد تایید قرار گرفت.

طرح جدید امنیتی شهر کابل توسط رئیس جمهور غنی تائید شد - اسپوتنیک افغانستان
طرح جدید امنیتی شهر کابل توسط رئیس جمهور غنی تائید شد
به گزارش اسپوتنیک، دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت: برنامه ای تامین امنیت شهر کابل نهایی نشده و کار بالای آن جریان دارد.

او افزود، این پلان را وزارت دفاع با مشورت امنیت ملی افغانستان تهیه نمود که کار بالای آن جریان دارد و هر وقت کاملا نهایی شود، ما آن را با مطبوعات شریک می کنیم.

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت، طبق پلان تامین امنیت کابل نیروهای دولتی مناطق آسیب پذیرای را در کابل بازرسی خواهند کرد.

پیش از این، رئیس جمهور افغانستان گفته بود، که این طرح طی دو هفته اجرا خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که در ماه جنوری چندین حمله تروریستی در کابل رخ داد. نخستین حمله تروریستی به هوتل انترکانتیننتال بود که 5 تروریست با ورود به این هوتل بیش از 30 تن را شهید و زخمی نمودند و پس از آن در نتیجه انفجار 27 جنوری در نزدیکی ساختمان پیشین وزارت داخله افغانستان بیش از 103 تن شهید و نزدیک به 235 تن دیگر زخمی شدند و پس از این حمله در حمله تروریستی دیگر چند تن وارد دانشگاه نظامی مارشال فهیم شدند که بیش از 11 پرسنل نظامی را شهید کردند. مسئولیت این حملات را گروه های تروریستی داعش و طالبان به عهده گرفتند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала