دیدار سفیر روسیه با وزیر دفاع افغانستان

© کریمدیدار سفیر روسیه با وزیر دفاع افغانستان
دیدار سفیر روسیه با وزیر دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه اطمینان داد، که کشورش در قسمت همکاری های نظامی، آموزش افسران ارتش ملی افغانستان، ترمیم هلیکوپترهای قوای هوایی افغانستان و مبارزه با تروریزم به تعهدات شان ثابت قدم است.

سفیر روسیه در کابل: ادعای حمایت ما از طالبان «واهی» است - اسپوتنیک افغانستان
سفیر روسیه در کابل: ناتو در افغانستان هیچ دستاوردی ندارد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، الکساندر مانتیتسکی سفیر روسیه در کابل با طارق شاه بهرامی وزیر دفاع افغانستان دیدار و روی مسایل امنیتی و همکاری های دو جانبه گفت و گو کردند.

وزیر دفاع افغانستان در دیدار با سفیر روسیه گفت، که افغانستان به هیچ گروه و سازمان تروریستی اجازه نخواهد داد که از خاک افغانستان تهدیدی را متوجه همسایه های افغانستان نمایند.

وزیردفاع ملی افغانستان در پیوند با وضعیت امنیتی در صفحات شمال کشور معلومات ارایه کرد و گفت:- "هم اکنون قوای مسلح افغانستان در نقاط مختلف کشور حملات دشمن را خنثی نموده با ضربات شدید و تلاش های شبانه روزی شان جلو گسترش فعالیت های تخریبکارانه تروریستان را گرفته اند، ضایعات و تلفات سنگین را به دشمن وارد نموده است".

در ادامه این ملاقات آقای الکساندر الکساندر مانتیتسکی سفیر کشور روسیه خاطر نشان ساخت، که در جریان ماموریت اش به گسترش پیوندها بین افغانستان و کشور مطبوعش تلاش می نماید.

وی همچنان اطمینان داد که کشورش در قسمت همکاری های نظامی، آموزش افسران ارتش ملی، ترمیم هلیکوپترهای قوای هوایی افغانستان و مبارزه با تروریزم به تعهدات شان ثابت قدم است.

 این دیدار در حالی صورت می گیرد، که ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه روز گذشته گفته بود، که اعضای داعش برای جنگ در برابر امریکا و دیگر نظامیان خارجی به افغانستان نمی‌آیند؛ بلکه به این کشور آمده‌اند تا پایگاهی را برای گسترش به سمت شمال و آسیای مرکزی ایجاد کنند.

وی عنوان کرده بود، که نیروهای خارجی و دولت افغانستان برای شناسایی اعضای ذخیره و غیر فعال این گروه تروریستی اقدامی انجام نمی‌دهند.

با این حال سفیر روسیه به وزارت دفاع و برای دیدار با طارق شاه بهرامی رفته تا آخرین وضعیت کشور را با وی در میان بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала