پادشاه اردن تهدیدها علیه کشورش را افشا کرد

© AFP 2023 / JUSTIN TALLISJordan's King Abdullah II arrives at the QEII centre in central London on February 4, 2016, to attend a donor conference entitled 'Supporting Syria & The Region'
Jordan's King Abdullah II arrives at the QEII centre in central London on February 4, 2016, to attend a donor conference entitled 'Supporting Syria & The Region' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله دوم گفت که وضعیت دشوار اقتصادی و فشارهایی که براین کشور اعمال می‌شود، نتیجه موضع‌گیری سیاسی امان به ویژه نسبت به مساله قدس است.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با جمعی از دانشجویان این کشور اظهار داشت: بخشی از فشارهای اقتصادی که اردن با آن مواجه است، به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی این کشور به ویژه در خصوص قدس است.
عبدالله دوم گفت: ما پیام‌هایی دریافت کردیم مبنی بر این‌که در مساله قدس با ما هماهنگ باشید تا ما فشارها را از شما برداریم.
پادشاه اردن با تاکید بر اینکه قدس متعلق به مسلمانان و مسیحیان است، گفت: اسرائیل کلیساهای موجود در قدس را تحت فشار می‌گذارد، وضعیت مسلمانان نیز در قدس به همین گونه است. ما اگر بخواهیم در این زمینه موفق شویم باید با اروپا و جهان در راستای تقویت روابط خود با مسیحیان همکاری کنیم.
عبدالله دوم روز چهارشنبه با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر امان دیدار کرده و در خصوص تلاش برای جلب حمایت‌ها جهت به رسمیت شناختن کشور فلسطین و ممانعت از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به توافق نظر رسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала