جهادیون: «زنان – به ذات خود توهین وحشتناک اند»

© AP Photo / John Locherجهادیون: «زنان – به ذات خود توهین وحشتناک اند»
جهادیون: «زنان – به ذات خود توهین وحشتناک اند» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در طول سالیان زیاد چهره های مشهور هالیود از هکران نامعلوم رنج می برند که تصاویر محرم خصوصی شان را می دزدند. «جهادیون سایبیری» که مطلقاً بدون رسیدن به کیفر اعمال شان مصوون می مانند، بر تصاویر شخصی نیشخند می زنند و جهت اذیت نمودن قربانیان شان دعوت بعمل می آورند.

نشریه انتیرنیتی «LENTA.RU» با گروه «Celeb Jihad» صحبت نموده و معلوم نموده که ناشناسان کینه توز چگونه برخورد میکنند و چرا زندگی دختران هالیود را برهم می زنند.

گروه «Celeb Jihad» طی چند سال از نقطه نظر نشر تصاویر عریان ستارگان هالیود شهرت دارد. خود چهره های مشور، طبعاً، از چنین برخورد خوش نیستند. آنها میگویند: تصاویر را دزدی میکنند و بدون اجازه و کدام سانسور در انتیرنیت در محضر عام می گذارند. آنها را بنام The Fappening 2.0 به افتخار یک جنبش ناشناس دیگر مسمی نموده که مدت زمان طولانی مصروف اذیت نمودن دختران به وسیله تصاویر برهنه آنها بود.

چرا ستارگان به زجرکشیدن نسبت دزدیدن تصاویر محرم شخصی محکوم اند.

در زمانه های مختلف هنرپیشه راوز ماگاوئین، آوازخوانان رایانا و مایلی سایروس، ستاره «بازی های تخت ها» نتالی ایمانوئیل، ستاره «50 رنگ خاکستری» داکوتا جانسون، هنرپیشه کریستین ستیوارت، اماندا سایفیرد، ایمه وتسون و ده ها ستاره دیگر که در سراسر جهان شهرت دارند، صدمه دیده اند.

ایمه وتسون ستاره «هاری پوتیر» توسط وکلای مدافع خود از طریق محکمه به دورکردن تصاویر سینه های عریان خود از سایت جهادیون مجازی موفق شده.

متخصصین عرصه دفاع از زندگی شخصی در ساحه انتیرنیت شکایت میکنند که سایت «Celeb Jihad» در یکی از نواحی آزاد تجارتی راجستر شده و از همینرو مصوون می ماند. بسیاری جعل کاران از چنین راجستر استفاده میکنند، تا از قانون رهایی یابند: آنها در حیطه صلاحیت امریکا قرار ندارند و اصلاً قانون را نادیده میگیرند، تصاویر خصوصی را دزدی میکنند و معلومات خصوصی را منتشر می سازند.

کسانی خود را تحت پرده «افراطیون اسلامگرا» پنهان میکنند، ولی خود آنها توضیح میکنند که هدف نهایی آنها — «نابودسازی پوپ- کلتور زهراگین امریکا» می باشد.

نشریه انتیرنیتی «LENTA.RU» توانسته با تدوین کنندگان سایت «Celeb Jihad» ارتباط بگیرد و سوالات را مطرح سازد که دوستداران دزدیدن تصاویر «برهنه» و همچنان مخالفان آنها به ان علاقمندی دارند. پاسخ های جهادیون بدون کدام تغییر نشر میگردند.

«LENTA.RU»: قبل از همه، شما چرا این کار میکنید؟

«Celeb Jihad»: ما علیه خود قلب کلتور کفار جهاد مقدس اعلام نموده ایم. و این، واضحاً، چهره های مشهور هالیود می باشند.

شما قربانیان خود را چگونه انتخاب میکنید؟ چنین احساس میشود که شما کدام کسی را بصورت هدفمند توهین میکنید.

اینکه چهره مشهور دیگر کی خواهد بود، فقط به این مربوط است که چه کسی بیشتر از همه شخصیت پاک طینت مسلمان ما را در لحظه کنونی توهین میکند.

چرا شما فقط تصاویر زنان را نشر میکنید؟ آیا برای مردم مردان دلچسپ نمی باشند؟

مردان غربی شایسته این لقب نیستند، آنها اصلاً مسخره اند. ما توجه خود را بر زنان متمرکز ساختیم، به خاطر که موجودیت زنان — به ذات خود توهین وحشتناک است. آنها در محضر عام بدون محرم شرعی یا بدون بورقه ظاهر میشوند و بدن گناهکار عریان خود را نشان میدهند.

چه چیز شما را به انجام چنین چیزها وادار ساخته؟ آیا کار هکران را ادامه میدهید که شکستاندن کتلوی iCloud را در سال 2014 راه اندازی کردند؟

«Celeb Jihad» مدتها قبل از شکستاندن iCloud وجود داشت و در سال 2008 بوجود آمد. بطور مثال، ما از فیض نبرد وسیع با فاحشه تیلور سویفت در سال 2011 شهرت یافتیم.

شما اکاونت های قربانیان را چگونه می شکنانید؟ آیا اکثریت چهره های مشهور به فیشنگ معمولی می افتند؟

ما عقیده داریم که آنها به هیچ وجه قربانیان نیستند. همه چهره های مشهور زن — فاحشه های نمایشگر اند که با بدن عریان خود مصروف اعمال شیطانی می باشند.

آیا  شما فکر میکنید که شما چیزی درست انجام میدهید یا خیر؟ ایا شما میخواهید به جامعه کدام پیام مهم برسانید؟ یا این اصلاً وسیله ماهرانه اذیت کردن است؟

ما در مورد حقانیت خود و این هیچگونه شک نداریم که الله ما را در جنت تقدیر میکند.

آیا شما نمی ترسید که قربانیان تان شما را در زندگی واقعی خواهند یافت؟

ما مردان مقتدر مسلمان با تعداد زیادی ماشیندارهای کلاشنیکوف هستیم و از هیچ چیز هراس نداریم. اگر بصورت ناگهانی کدام چهره مشهور ما را کشف کند، ما این کار را به مثابه شهادت قبول میکنیم.

شما در باره جنجال های جهانی به ارتباط اذیت و آزار جنسی چه فکر میکنید؟ این جرو بحث مهم است یا شما آن را فقط سر و صدای انتیرنیتی میدانید؟

ما آذیت و آزار جنسی را بسیار جدی تلقی میکنیم. ما عقیده داریم که چشمان مسلمانان پاک طینت ما نسبت لباس های هوس انگیز زنان غربی پیوسته مورد تجاوز قرار میگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала