شورای ولایتی کابل: فرمانده پولیس ۱۰۱ آسمایی بی‌کفایت است، باید برکنار شود

© Photo / Kabul Policeلوی پاسوال محمد سالم احساس، سرپرست فرماندهی پولیس زون ۱۰۱ آسمایی
لوی پاسوال محمد سالم احساس، سرپرست فرماندهی پولیس زون ۱۰۱ آسمایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای شورای ولایتی کابل، حملات اخیر تروریستی در شهر کابل را ناشی از ضعف مدیریتی محمد سالم احساس، فرمانده عمومی پولیس زون ۱۰۱ آسمایی خوانده و خواهان برکناری آقای احساس شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری جمهور، رحیم‌الله مجاهد، رئیس شورای ولایتی کابل امروز (چهارشنبه ۱۱ دلو) در یک نشست خبری در کابل با ناکام خواندن رهبری نهادهای امنیتی، خواهان اصلاحات جدی در بخش‌های امنیتی شد.
فواد صدیقی، رئیس کمیته امنیتی شورای ولایتی کابل نیز در این نشست، محمد سالم احساس، فرمانده پولیس زون ۱۰۱ آسمایی را متهم به بی‌کفایتی در تامین امنیت باشندگان کابل کرد و خواهان برکناری وی شد.
آقای صدیقی گفت: " سرپرست قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی کابل، کاری که به نفعش باشد انجام می دهد، اما اگر به نفع اش نباشد، می‌گوید سرپرست است".
وی از رهبری وزارت امور داخله، خواست تا شخصی را که توانایی تامین امنیت کابل را داشته باشد، به حيث فرمانده زون ۱۰۱ آسمایی کابل معرفی کند.

Место взрыва в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان
کمبود پولیس امنیتی دلیل عمده ازدیاد حملات در کابل است

قابل یادآوریست که لوی پاسوال محمد سالم احساس حدود هشت ماه قبل به پیشنهاد وزارت امور داخله و منظوری ریاست جمهوری به صفت سرپرست فرماندهی پولیس زون ۱۰۱ آسمایی، تقرر یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала