ترامپ خواستار افزایش هزینه های دفاعی در سال 2019 شد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ خواستار افزایش هزینه های دفاعی در سال 2019 شد
ترامپ خواستار افزایش هزینه های دفاعی در سال 2019 شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در سال آینده قصد دارد 716 میلیارد دالر برای دفاع در نظر بگیرد.

بودجه 24 میلیون دالری یخچال هواپیمای ترامپ! - اسپوتنیک افغانستان
بودجه 24 میلیون دالری یخچال هواپیمای ترامپ!
به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در سال آینده قصد دارد 716 میلیارد دالر برای دفاع در نظر بگیرد.

بر این اساس اگر پیشنهاد دونالد ترامپ تصویب شود، بودجه پنتاگون در سال 2019 در مقایسه با سال روان 7 درصد و با در مقایسه با سال گذشته 13 افزایش خواهد یافت، در حالی که امریکا در سال گذشته 634 میلیارد دالر هزینه دفاعی خود کرده است.

به گفته یک منبع در دولت امریکا، دولت ایالات متحده امریکا رقم 716 میلیارد دالری را برای قانون گذاران پیشنهاد و ارائه کرده است. بر اساس این منبع اگر این بودجه تصویب شود، دولت امریکا از بودجه دفاعی سال 2019 به طور عمده برای مدرن سازی سیستم های تسلیحاتی و آماده سازی آنها برای درگیری احتمالی با یکی از قدرت های برجسته جهان استفاده خواهد کرد.

کاخ سفید و پنتاگون تاکنون از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند.

یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا راهبرد جدید خود را منتشر کرد. در این راهبرد بر رقابت درازمدت با روسیه و چین از اولویت های اصلی پنتاگون شمرده شده و بر افزایش مداوم سرمایه گذاری در این عرصه تاکید شده است.

در همین حال جیمز متیس وزیر دفاع ایالات متحده امریکا در جریان ارائه راهبرد جدید امریکا گفت، در راهبرد جدید ایالات متحده امریکا تمرکز بر رقابت با قدرت های بزرگ و نه مبارزه با تروریسم در اولویت قرار دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала