واکنش وزارت دفاع به گزارش تجاوز جنسی در شفاخانه چهارصد بستر

© Photo / MrPenguin20وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیروز (پنجشنبه) گزارش‌هایی درمورد تجاوز گروهی جنسی بر یک پرستار در شفاخانه چهارصد بستر از سوی چهار داکتر نوکریوال این شفاخانه منتشر شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی جمهوری اسلامی افغانستان با نشر یک اطلاعیه مطبوعاتی، خبر تجاوز جنسی در شفاخانه چهارصد بستر را تکذیب نموده است.

بریدجنرال محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی کشور گفته است: "طوری که هموطنان ما آگاهی دارند گزارشی مبنی بر تجاوز جنسی در شفاخانه 400 بستر از طریق بعضی رسانه ها به نشر رسانیده شده، وزارت دفاع ملی در رابطه با این موضوع، هیئتی را توظیف نمود و در نتیجه بعد از بررسی هیئت معلوم گردید که یک سلسله دست هایی وجود دارد تا با نشر همچو شایعات، شفاخانه 400 بستر را که خدمات صحی به سربازان قهرمان کشور ارائه می کند، سبوتاژ نمایند."

تجاوز گروهی چهار داکتر به یک نرس زن در شفاخانه 400 بستر - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز گروهی چهار داکتر به یک نرس زن در شفاخانه 400 بستر

وزارت دفاع ملی طی این اعلامیه، به مردم اطمینان داده است که این موضوع صرف یک شایعه بوده و هیچ واقعیت ندارد.

دیروز یک منبع که نخواست نامش فاش شود به اسپوتنیک گفت که این نرس، خود فارغ طب معالجوی بوده است اما در بخش جراحی این شفاخانه به عنوان نرس کار می‌کرده است. منبع گفت که به احتمال زیاد این داکتران در نوشیدنی وی، موادی را مخلوط کرده اند که سبب بی‌هوشی وی شده است و پس از آن، به صورت گروهی به وی تجاوز کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала