واکنش تند دوستم به حملۀ راکتی بر بازار خواجه سبزپوش فاریاب

© AP Photo / Aijaz Rahiواکنش تند دوستم به حملۀ راکتی بر بازار خواجه سبزپوش فاریاب
واکنش تند دوستم به حملۀ راکتی بر بازار خواجه سبزپوش فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازار ولسوالی خواجه سبز پوش لایت فاریاب در شمال افغانستان، دیروز شاهد اصابت سه فیر راکت بود که در آن دست‌کم، پنج فرد ملکی کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "خامه پرس "در واکنش به این حمله، دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌یی به نقل عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهور غنی نوشته که پیش از چاشت‌ ام‌روز دشمنان کشور- تروریست‌های وطن‌فروش طالبی، با پرتاب گوله‌های هاوان، به بازرا ولسوالی خواجه سبز‌پوش در فاریاب، هموطنان مارا کشته و زخمی ساخته‌اند.
معاون اول ریاست جمهوری گفته که در جمع کشته و زخمی شده‌گان این‌ روی‌داد، کودکان و زنان نیز شامل‌اند و افزود که من به نوبۀ خود این حمله بزدلانه و تروریستی طالبان را بر آن ولایت، تقبیح می‌نمایم.
آقای دوستم گفت که این حمله درست در زمانی صورت گرفته که شماری از شهروندان ولایت فاریاب جهت خریداری به بازار رفته اند که هدف حمله قرار گرفته‌اند.
معاون ضمن عرض تسلیت به خانه‌واده‌های قربانیان این‌ روی‌داد به مریضان این روی‌داد شفا عاجل خواسته و خواهان تامین صلح و آرامش در کشور شده‌است.
گفتنی‌ست که تحرکات طالبان در اواخر در ولایت فاریاب افزایش یافته و هنوز عملیات سرکوب‌گر از سوی دولت مرکزی بر این ولایت آغاز نشده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала