نماینده طالبان از انعطاف پذیری حکومت در برابر شرط های این گروه سخن گفت

© REUTERS / Stringerنماینده طالبان از انعطاف پذیری حکومت در برابر شرط های این گروه سخن گفت
نماینده طالبان از انعطاف پذیری حکومت در برابر شرط های این گروه سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده گان طالبان در حالی است انعطاف پذیری حکومت در برابر خواست های آنان سخن می گویند که پیش از این حکومت بارها تأکید کرده است که دست آوردهای افغانستان قابل گفت و گو نیست.

به گزارش اسپوتنیک، مولوی عبدالروف در یک گفت‎وگو با طلوع نیوز می‎گوید که هیئتی که به رهبری او در گفت‎وگوهای صلح ترکیه آمده است، تمامی از گروه طالبان نماینده گی می‎کنند و از آدرس این گروه به ترکیه فرستاده شده اند.
این در حالی است که پیش از این، ذبیح الله مجاهد که خودش را سخن گوی طالبان معرفی می کند، گفته است که شرکت کننده گان نشست ترکیه، از گروه طالبان نماینده گی نمی کنند.
اما، مولوی عبدالروف از ذبیح الله مجاهد به عنوان «اشخاصی» یاد می کند که به گفتۀ وی طرفدار گفت وگوهای «بین الافغانی» نیست و در تلاش پیشبرد این روند از آدرس «امریکایی» ها استند: «ما از تمامی مجاهدین و از تمامی طالبان که در امارت اسلامی استند، این جا نماینده گی می کنیم. اما بعضی اشخاصی که طرف دار گفت‏وگوهای بین الافغانی نیستند و از طریق امریکا می خواهند گفت وگو کنند.»
مولوی عبدالروف می گوید، پیش از این سمت والی خوست را از سوی طالبان داشت.
وی در این گفت‎وگو مکررأ بیان کرد که وی از تمامی طالبان که به زعم وی زیر پرچم «امارت اسلامی» فعالیت می‎کنند، نماینده گی می‎کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала