واگون های کرائی ریل های روسیه برای هوادارن مسابقات جهانی فوتبال

© Sputnik / Evgenyi Samarinواگون های کرائی ریل های روسیه
واگون های کرائی ریل های روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوادارن مسابقات جهانی فوتبال 2018 می توانند واگون های ریل را مکمل برای سیاحت خود در جریان مسابقات جهانی فوتبال روسیه کرایه بگیرند.

آژانس خبری شهر مسکو با اتکا به سرویس خبری "تور- خطوط ریل"  اطلاع داده است که این شرکت در بازار بین المللی طرح سازماندهی سیاحت با استفاده از واگون های ریل مستقیم و چارتر را برای گروپ از هواداران و مشوقین فوتبال 2018 روسیه پیشنهاد نموده است. نماینده این کمپنی می گوید که مشریان ما می توانند از طریق ریل به شهر های دلخوا خود در روسیه سفر نمایند. اما جریان اساسی مسافرین در سانکت پتربورگ و مسکو میباشد.

گفته میشود که قیمت تکت ها وابستگی به چندین عوامل دارد که در قدم اول ارتباط با کلاس واگون دارد.

علاقمندان میتوانند واگون های ساده عمومی و یا 4 نفره و یا دو نفره یا لوکس را انتخاب کنند. برعلاوه مساله صرف غذا در واگون، استفاده از برنامه های موسیقی و فکری و تفریحی در مسیر راه نیز تاثیر بر قیمت واگون ها میگذارد.

کمپنی "تور راه آهن" میگوید: تجارب سازماندهی "روسیه امپراتوری" در مسیر ترانس سایبریا در حل مشکلات ما را کمک می نماید و طبعاً که عمله ریل های ما به زبان های مشهور جهانی منجمله چینائی آشنائی دارند.

قابل یادآوری است که مسابقات جهانی فوتبال 2018 از تاریخ 14 جون تا 15 جولای در 12 استدیون 11 شهر منجمله شهر مسکو، قازان، سوچی، نزنی نوگراد و غیره در روسیه برگزار میگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала