کلینتسویچ: دادن بی پیلوت ها به تروریست‌ها گریبان غرب را خواهد گرفت

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoکلینتسویچ: دادن بی پیلوت ها به تروریست‌ها گریبان غرب را خواهد گرفت
کلینتسویچ: دادن بی پیلوت ها به تروریست‌ها گریبان غرب را خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته فرانتس کلینتسویچ" نائب رئیس کمیته امور دفاع و امنیت شورای فدراسیون (سنای) روسیه، در اختیار تروریست‌ها قرار دادن فناوری‌های جدید برای حمله به مراکز نظامی روسیه در سوریه می‌تواند گریبان کشورهای غربی را بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، این سناتور روس توضیح داد: «اظهارات مقامات پنتاگون در مورد اینکه دسترسی به چنین فناوریها برای استفاده از بی پیلوت ها برای حمله به پایگاههای نظامی روسیه در خاک سوریه، بسیار آسان بوده، تنها بدرد مردم عادی می خورد که فقط از طریق صفحات تلویزیون خود با آنها آشنایی دارند. ولی برای متخصصان چنین سخنانی، بی معنا بودن چنین نظریه ای کاملا آشکار است. من تعجب نخواهم کرد، اگر فردا کسی در آمریکا بگوید که بمب اتمی را می توان به راحتی در بازار آزاد بدست آورد.»
کلینتسویچ در پایان گفت: «مسئله اکنون جدی تر از این است. برای اینکه آمریکا با در اختیار تروریستها قرار دادن فناوریهای جدید، حال چه بطور مستقیم یا از طریق واسطه، دیگر جن را از بوتل خارج کرده است. این فناوریها، پول نیست که بتوانی بعد از دادن آن را پس بگیری. اکنون خطر استفاده از این فناوریها به راحتی ممکن است علیه خود کشورهای غربی هم بکار گرفته شود. تصور اینکه این فناوری در شهرها و علیه مردم غیرنظامی بکار گرفته شود، بسیار غم انگیز است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала