وزارت دفاع روسیه از حملات پهپادهای تروریستان هشدار داد

© AP Photo / Northrop Grumman via U.S. Navy, Erik Hildebrandtوزارت دفاع روسیه از حملات پهپادهای تروریستان هشدار داد
وزارت دفاع روسیه از حملات پهپادهای تروریستان هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام نموده است که تروریستان می‌توانند با استفاده از وسایل هوایی بدون سرنشین در هر کشوری حملات شان را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه وزارت دفاع روسیه آمده است - «واقعیت استفاده‌نمودن تروریستان از وسیله‌های هوایی بدون سرنشین، نشان‌دهنده اینست که به تروریستان تکنالوژی‌های جدیدی که قادر به انجام حملات تروریستی با استفاده از پهپادها در هر کشوری می‌باشد، داده شده اند

وزارت دفاع روسیه همچنان از توانایی‌های طیاره‌های بدون سرنشین نام برده است.

وزارت دفاع روسیه توضیح داده است - «تمام پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور (پهپاد) تروریستان مجهز به سنسورهای فشار سنج و سیستم کنترول پرواز هواگرد می‌باشند. در دستگاه‌های انفجاری دست‌ساخته تروریستان که در پهپادها جابجا شده بودند، از مواد انفجاری تولید خارجی استفاده شده است

وزارت دفاع روسیه همچنان خاطر نشان ساخته است که دستگاه‌های استفاده‌شده توسط تروریستان، را می‌توان تنها از کشورهای مجهز با "امکانات بلند تکنالوژیکی در راستای ناوبری ماهواره‌ای و کنترول دستگاه‌های انفجاری حرفه‌ای دست‌ساخته از راه دور و استفاده در مختصات تعیین‌شده" بدست آورد.

در حال حاضر، کارشناسان درمورد کانال‌های تامین تکنالوژی و دستگاه‌های مدرن به تروریستان، تحقیقات انجام می‌دهند، تا هنوز تنها واقعیت استفاده از تولیدات خارجی تثبیت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала