منظوری بودجه توزیع لین برق 220 کیلوولت دوشی-بامیان

© Fotolia / peerawat444منظوری بودجه توزیع لین برق 220 کیلوولت دوشی-بامیان
منظوری بودجه توزیع لین برق 220 کیلوولت دوشی-بامیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان در نشست کمیسیون تدارکات ملی بودجه 5 قرارداد را به ارزش 2.3 میلیون افغانی منظور کرد.

لین انتقال انرژی برق - اسپوتنیک افغانستان
تعیین مسیر انتقال پروژه برق 220 کیلوولت دوشی – بامیان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ویب سایت ارگ ریاست جمهوری افغانستان، محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان در نشست کمیسیون تدارکات ملی، بودجۀ 5 قرارداد را به ارزش 2.3 میلیون افغانی منظور کرده‌ که در آن بودجۀ قرارداد شبکۀ توزیع لین برق 220 کیلوولت از دوشی الی بامیان به شکل مشروط نیز شامل‌است.

 قرارداد‌های شبکۀ توزیع لین برق 220 کیلوولت از دوشی الی بامیان به گونۀ مشروط، پروژۀ تادیۀ معاشات از طریق موبایل، اعمار لابراتوار کیفیت دوا و محصولات صحی ولایت هرات، تدارک سیستم تیلیفون‌های PBX و CISCO برای ریاست ستردرستیز وزارت دفاع و تدارک تیل مورد نیاز ادارات مرکزی و قطعات نظامی ریاست امنیت از جمله قراردادهای اند که بودجۀ‌های آن‌ها منظور شده‌است.

در خبرنامه ارگ همچنین آمده است، که در این نشست تعدیل قرارداد دو قلم تیل مورد نیاز حفظ و مراقبت سالنگ‌ها را تا حد 15 در صد مورد تایید قرار گرفته‌است.

در نشست کمیسیون تدارکات ملی هم‌چنان قرارداد ساختمان سرک کابل- لوگر به‌طول هفت کیلومتر نیز مورد بررسی قرار گرفته اما از سوی کمیسیون تدارکات ملی تایید نشده و فیصله گردید تا پروژۀ مذکور به ‌وزارت فواید عامه انتقال شود و پروسۀ تدارکاتی آن، دوباره از طریق آن وزارت طی مراحل گردد.

در نشست تدارکات ملی، ناظرین ملی و بین‌المللی از جمله نمایندۀ پارلمان مبارزه با فساد اداری، کمیسیون اقتصاد شورای ملی، کمیسیون مالی و بودجۀ پارلمان، دیده‌بان شفافیت افغانستان، بازرس ویژۀ ایالات متحدۀ امریکا برای بازسازی افغانستان(سیگار) و  سیستیکای حمایت قاطع نیز حضور داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала