تروریزم سالهای متمادی آلمان را تهدید خواهد کرد

© REUTERS / Hannibal Hanschkeتروریزم سالهای متمادی آلمان را تهدید خواهد کرد
تروریزم سالهای متمادی آلمان را تهدید خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمر پولیس برلین: خطر تروریزم سال‌ها با آلمان همراه خواهد بود.

آمر پولیس برلین با تاکید بر اینکه خطر تروریزم همچنان تا 10 سال آینده با آلمان همراه خواهد بود، بویژه از شهرهای بزرگ آلمان خواست خود را برای این مسئله آماده کنند.

اسپوتنیک به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، " کلاوس کاندت"،آمر پولیس برلین تروریست افراطی را حداقل برای ده سال آینده تهدیدی مستمر برای کشورش ارزیابی کرد.

وی طی مصاحبه با خبرگزاری آلمان تاکید کرد که بخصوص شهرهای بزرگ آلمان باید برای این مشکل آماده شوند.

آمر پولیس برلین تاکید کرد که ما باید روی یک شرایط خطر طولانی مدت و پایدار تمرکز کنیم و این بدین مفهوم است که مطمئنا برای 10 سال آینده برای این مسئله آماده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد که شکست نظامی داعش در مناطق بحرانی یک طرف قضیه است و طرف دیگر آن فراخوان ها به عناصر خطری است که در شهرهای خود در اروپا اقدامات تروریستی را به راه بیاندازند. این مسئله اصلا برطرف نشده است و بخصوص شهرهای بزرگ آلمان باید برای این گونه اقدامات آماده باشند.

این مقام امنیتی در آلمان همچنین گفت که با این خطر باید با استراتیژی های مختلفی مقابله شود. سال آینده اقدامات حمایتی دیگر و کاملا جدیدی اتخاذ خواهد شد. من فکر می کنم که ما باید در برلین امکان معینی را همچنین از طریق اقدامات ساختمانی حفاظت کنیم. ما باید در این زمینه بهتر از سابق عمل کنیم. تا کنون ما هنوز در یک مرحله چاره موقت برای این اوضاع به سر می بریم که یک راه حل پایدار و منطقی را می طلبد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала