عطا محمد نور: والی بلخ بوده و به جای خود می مانم / از پف و پتاق نمی ترسم

© AFP 2023 / Fabrizio Benschعطا محمد نور: والی بلخ بوده و به جای خود می مانم / از پف و پتاق نمی ترسم
عطا محمد نور: والی بلخ بوده و به جای خود می مانم / از پف و پتاق نمی ترسم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والی بلخ امروز در یک نشست خبری اعلام کرد، که تا زمانیکه حزب جمعیت اسلامی و متحدینش با حکومت وحدت ملی به توافقی میرسد، والی هستم، و در صورت عدم توافق ، تا آخر عمر حکومت وحدت ملی والی هستم.

احمد ولی مسعود: عطا محمد نور به عنوان والی بلخ باید تا پایان حکومت وحدت ملی باقی بماند - اسپوتنیک افغانستان
احمد ولی مسعود: عطا محمد نور به عنوان والی بلخ باید تا پایان حکومت وحدت ملی باقی بماند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، عطا محمد نور والی بلخ در جمع خبرنگاران امروز گفت: والی بودم و هستم، هیچ مقامی مرا برطرف کرده نمیتواند مگر با تفاهم با رهبری جمعیت، فعلا هم رسما والی هستم.

او گفت: تمام صلاحیت هایی را که به معاون خود انتقال داده ، بخاطر ایجاد نشدن سکتگی در کار هاست و گرنه هر روزه به مقام ولایت حضور دارد.

عطا محمد نور درباره موافقت نامه تشکیل حکومت وحدت ملی گفت: تا هنوز یک ماده موافقت نامه تشکیل حکومت وحدت ملی عملی نشده و عبدالله عبدالله هم دیگر نماینده حزب جمعیت اسلامی نیست.

او درباره ممانعت از سفرش به کندهار چنین گفت: ائتلاف نجات افغانستان بزرگترین ائتلاف است و ما آن را بخاطر جنگ ایجاد نکرده ایم.

او در ادامه سخنانش درباره داعش تصریح کرد: وقتی که موترهای دولتی شیشه سیاه دولتی انتحاری ها را منتقل میکنند، حرف کجا است؟ در 34 ولایت نظم و برابری نیست. داعش خانه کرده و طالب آمده خانه کرد. و من چطور قبول کنم که داعش بیاید مردم ام را بگوید شما دوباره کلمه بخوانید، دوباره نکاح کنید، من در برابر پُف و پتاق تسلیم نمی شوم.

عطا محمد نور با تاکید بر این مطلب که متحدین ما از شرق و جنوب گرفته تا شمال خواهان ادامه کارم  بعنوان والی بلخ، می باشند، خاطر نشان کرد، این گپ که رئیس جمهور میخواهد والی بلخ را برطرف کند، گپ مفت است، والی بودم، والی هستم،هیچ مقامی مرا برطرف کرده نمیتواند مگر با تفاهم با رهبری جمعیت. فعلا هم رسما والی هستم.

او همچنان در مورد حزب جمعیت و رهبری این حزب گفت: من اگر بودم با رهبری جمعیت، این حزب را به جهتی سمت میدهیم که دگر حتی یک رای آن را کسی گرفته نتواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала