اشتباه تایپی ترامپ کلمه سال شد

© AFP 2023 / Nicholas Kammاشتباه تایپی ترامپ کلمه سال شد
اشتباه تایپی ترامپ کلمه سال شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوانندگان تلگراف و دیلی میل، اشتباه چاپی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در توییتررا که به عنوان یک "واژه جدید" شناخته شده است، کلمه سال نامیدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های غربی 27 در صد خوانندگان این رسانه ها به کلمه covfefe دونالد ترامپ رای دادند. کلمه Maybot نخست وزیر بریتانیا که اواخر 2016 توسط مقاله نویس تلگراف اختراع شد، در رتبه دوم قرار دارد.او "ترزا می"را با برنامه کامپیوتری مقایسه کرد. رتبه سوم به ارز مجازی "بیتکوین"تعلق گرفت.
31 می در توئیتر ترامپ کلمه ای معمایی covfefe پیدا شد.با وجود آن که آقای ترامپ بعد از ساعاتی این توییت را حذف کرد اما این نتوانست مانع از آن شود که هزاران کاربر توییتر و شبکه‌های اجتماعی دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا را مورد تمسخر قرار دهند. کلمه ساختگی توییت دونالد ترامپ (covfefe) اکنون در توییتر به ترند تبدیل شده است.
دونالد ترامپ در توییت خود نوشت 'به رغم پوشش منفی مدام رسانه‌ها '. او این توییت را تمام نکرده اما او ظاهرادر تایپ کلمه پوشش به جای coverage لغت covfefe را تایپ کرده که این اشتباه تا زمان تنظیم این خبر (5 ساعت پس از توییت) تصحیح نشد و 113 هزار بار ری‌توییت و بیش از 140 هزار بار لایک شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала