نتانیاهو سازمان ملل متحد را "خانه دروغ" خواند

© AP Photo / Matt DunhamIsraeli Prime Minister Benjamin Netanyahu gives an address at the London Stock Exchange in the City of London, Friday, Nov. 3, 2017.
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu gives an address at the London Stock Exchange in the City of London, Friday, Nov. 3, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که کشورش به طور قطعی رأی گیری برنامه ریزی شده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را در مورد پیش نویس قطعنامه سازمان ملل در خصوص بیت المقدس، رد می کند و سازمان ملل را بنام " خانه دروغ " یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک،اعضای سازمان ملل متحد قصد دارند در روز پنجشنبه قطعنامه‌ای را به رای بگذراند که از دولت آمریکا می‌خواهد از تصمیمش برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل منصرف شود.
نتانیاهو در سخنرانی خود در اشدود گفت: "سازمان ملل به رسمیت بشناسد یا نه، اورشلیم پایتخت اسرائیل است، 70 سال در کار بود تا آمریکا اورشلیم را رسماً به عنوان پایتخت اسرائیل برسمیت بشناسد و چندین سال دیگر ضرورت است که سازمان ملل هم آنرا به رسمیت بشناسد".
نتانیاهو همچنان گفت، نگرش نسبت به اسرائیل از سوی بسیاری از کشورهای جهان خارج از چهارچوب سازمان ملل متحد تغییر می کند… و برعلاوه سازمان ملل متحد را خانه دروغ نامید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала