یک بوکسر مسلمان پس از نصب درخت کریسمس به مرگ تهدید شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyیک بوکسر مسلمان پس از نصب درخت کریسمس به مرگ تهدید شد
یک بوکسر مسلمان پس از نصب درخت کریسمس به مرگ تهدید شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک بوکسر بریتانیایی که پیرو دین اسلام می‌باشد، پس از آنکه در انستاگرام عکس درخت کریسمس را که در خانه اش نصب کرده بود، نشر کرد، تهدیدهای ناشناس دریافت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بریتانیایی The Sun، امیر خان، بوکسر مسلمان بریتانیایی با نشر عکس درخت کریسمس در صفحه انستاگرام نوشته است — «هنگامیکه همه استراحت نموده اند، پدر درخت کریسمس را نصب کرد. لامایسه (دختر سه ساله امیر خان) خوشحال خواهد شد.»

پس از نشر این عکس امیر خان و نزدیکانش تهدید به مرگ شده اند. یکی از کاربران انترنت نوشته است — «به خدا سوگند می‌خورم که تو را و خانواده ات را به قتل می‌رسانم.» کاربر دیگر افزوده است — «مسلمانان کریسمس را تجلیل نمی‌کنند.» یک علاقمند دیگر این بوکسر نوشته است — «چطور توانستی به دین خود خیانت کنی»

براساس نوشته این روزنامه بریتانیایی، اکثریت مسلمانان، به شمول مسلمانان بریتانیا کریسمس را تجلیل می‌کنند، زیرا به عقیده شان در اسلام حضرت عیسی نیز به عنوان یک پیامبر شناخته می‌شود.

امیر خان، بوکسر بریتانیایی پاکستانی الاصل در سال ۲۰۱۶ گفته بود که همیشه به مسجد می‌رود و از اینکه خود را به صفت یک مسلمان معرفی کند، هراس ندارد.

Can't wait to get in the ring 👊🏼#AK

Публикация от Amir Khan (@amirkingkhan) Мар 22, 2017 at 3:19 PDT

امیر خان ۳۱ سال دارد و قهرمان پیشین سبک وزن جهان (WBA) می‌باشد. این بوکسر بریتانیایی ۳۵ مسابقه حرفوی داشته که در ۳۱ مسابقه (۱۹ ناک اوت) پیروز شده است. وی آخرین مسابقه اش را که در ماه می سال ۲۰۱۶ برگزار شده بود به ساول آلوارز، حریف مکزیکی اش باخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала